keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Aurinkoo

Ihanaa et tänään saatiin kans tänne kylmään Suomeen vähän lämpösempi päivä! Mun aamu alko perinteisesti zumballa ja lihaskunto -painotteisella tunnilla Ladylinella, jonka jälkeen lounastettiin perheen kesken. Tässä vaiheessa lähin melkein täyden picnic-korin kanssa tohon meijän talon eteen nauttimaan auringosta ihan itekseni. Ei menny kun hetki ja sain seuraa, mun kaverit Anni ja Annika ilmesty kans yllättäen paikalle. Tykkään paljon enemmän ottaa arskaa sillon, kun mulla on seuraa. Yksin se ei oo läheskään niin hauskaa.

Hengailin tossa nurtsilla yhteensä yli 3 tuntia. Ensin luin vähän enkun kielistä kirjallisuutta, eli valmistauduin syksyn ylppäreitä varten. Sit tosiaan juttuu riitti kun sain seuraa paikalle, myöhemmin myös mun sisko Pieta ja Juuso tuli moikkaa. Toivottavasti noi 3 tuntia näkyis myös rusketuksena iholla!


Florence cityguide & strawberries




auringonpalvoja

pakollinen kylmä päärynä siideri

Tänä iltana lähetään tyttöjen kans viihteelle, koska viime sunnuntain Tigerit jäi sittenkin käymättä. Tänään luvassa olis ensin Mikonkadun Amarillo, jonka jälkeen Somersby Beach Partyt Kaivolla. Maltan tuskin odottaa! Kohta mun tytöt tuleekin jo tänne fiilistelee ennen lähtöä. ;)

Hauskaa kesäiltaa kaikille! Nautitaan siitä kerrankin kun voidaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti