tiistai 10. heinäkuuta 2012

Otsikko

Nyt mun Aura on viimein taas Suomessa ja ollaan vietetty aikaa porukalla nää viime päivät aika tiiviisti. Sunnuntaina esimerkiks aamusalitreenien jälkeen kahviteltiin Emmin luona Espoossa ja myöhemmin illalla vietettiin rauhallista tyttöjen iltaa meijän keittiössä, ei varmaan tullu suurena yllätyksenä, ainahan me siellä.

Tänää en tunne olevani kovin luova, joten siks tollanen otsikko. Muutekin parin viime päivän tapahtumia on vaikee kiteyttää yhteen sanaan, joka sopis ees vähän "teemaan". Parempi siis näin.


kahvii & mansikkamoussekakkuu





Hanibani

pakolliset bussimatka batteryt

Eilen mä sit olin taas vaihteeks iltavuorossa. Tällä kertaa menin vielä parii tuntii aikasemmin, eli päivä kesti sen 8 tuntia. Oli ihan rento vuoro, eikä liikaa kiirettä. Duunin jälkeen päätin koittaa onneani ja kysyy mun siskoo seuraks Lunan terassille. Yleensä kun soitan Viiville, niin aina vastaus on jotain luokkaa "en mä nyt" tai "en mä jaksa, mua nukuttaa". Tällä kertaa kuitenkin olin varsin onnekas, koska Viivi oli ihan messissä ja sit noin puolen tunnin päästä mun soitosta me nähtiin Lunan edessä. Heti kun astuttiin sisään, niin baarimikko totes kovaan ääneen "Sua ollaan ootettukin jo täällä"...kieltämättä pikkusen huvitti.Tilattiin siltä sit karpalolonkerot ja nautittiin kesäyöstä, vaikka olikin vähän kylmä.

Lunasta mentiin vielä istuskelee meijän partsille ja tein ekaa kertaa ite mojitoa, mamin avustuksella tosin. Siitä tuli jopa ihan oikeen makusta! Hyvä minä!


homemade mojito



Tänään mun, Auran ja Sinin olis tarkotus lähtee ulos syömään. Sini saavuttaa vihdoin ja viimein täysi-ikäisyyden maailman torstaina ja mennään juhlistamaan sitä näin etukäteen. Torstain suunnitelma olis lähtee vallottaa Baarikärpäsen tanssilattiaa ja perjantaina sit legendaariset dondoilut, kiva kun Sinikin pääsee nyt mukaan!! Sinin synttäreitä ollaan ootettu niin kauan, joten tuntuu ihan hullulta et ne on jo ylihuomenna. Auran synttäreihin on vielä pari kuukautta, mutta kyllä sekin sieltä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti