tiistai 24. heinäkuuta 2012

Starbucks

Tänään sain aikaseks viimein lähtee käymään lentoaseman Starbucksissa. Mun on pitäny jo monta viikkoo mennä sinne, mut ei vaan jotenkin oo tullu käytyä. Muistaakseni se avattiin jo joskus huhtikuussa heti sen jälkeen ku tulin Firenzestä, joten kyllä täs pari kuukautta meni ennenkun viitti ite sinne raahautua.

Mulla on jotenkin sellanen muistikuva, et Starbucks olis ollu vielä kalliimpi mitä se tossa Helsinki-Vantaalla on. Muistaakseni maksoin Brysselin kentällä Frapuccinosta vajaat 7 euroo ja tänään join Strawberry Frapuccinon hintaan 5,90 euroo. Noin euron heitto siis, mut joka tapauksessa Starbucks ei oo mikään halpa, mut se on todellakin hintansa arvonen!!


Strawberry Frapuccino





Yllätyksenä huomasin tuolla myös, et jokanen ostos merkitään asiakkaan nimellä, et se varmasti löytää oikeelle omistajalle. Maksoin mun juoman ensin kassalle, jonka jälkeen menin tiskille odottamaan ja parin minuutin päästä kuulin mun nimen ja sain mun juoman. Aika kiva!


En tiiä miks, mut aina lentokentällä mulle tulee ihan mahtava fiilis, vaikka ei oliskaan lähössä minnekään. Siellä tulee jotenkin sellanen kevyt ulkomailla olemisen tunne, jota rakastan yli kaiken. Matkustaminen on vaan se mun juttu, oon aina niin lähössä jonnekin.


Oikeestaan eilen mun matkakuume nous entisestään, kun sain tietää, et mulla on vähän yli viikon vapaaputki tossa elokuun alussa. Oon kääntäny nettiä ympäri ja koittanu löytää jotain matkakohdetta, mut liika etsiminen tuntuu välillä turhalta, koska mun tiet vie aina kuitenkin Italiaan. Nyt tällä hetkellä tappelen mielessäni kahen kohteen välillä, enkä millään osaa valita, et kumpaan suuntaan pitäis lähtee matkustamaan. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa, joten valinta on vaikea!






FLORENCE OR SICILY?

HELP ME!




Life is complicated with overthought and misunderstanding, so listen to the one thing
you can trust - your heart. Because although it's on the left, you can be certain it's always right.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti