torstai 5. heinäkuuta 2012

Terde

Tänään oli siis mun 2/2 vapaapäivä ja sen kunniaks istuttiin mun kaverin Saran kans Lunan terassilla. Ensin mietittiin, et mentäis kahville, mut sitten kylmät juomat ja kuuma kesäpäivä rupes houkuttelee vähän enemmän. Aluks oltiin ihan kahestaan, jonka jälkeen soitettiin myös mun isosisko Viivi paikalle. Tiesin, et Viivi on nyt kuukauden lomalla eikä sillä ollu tälle päivälle mitään suurempaa ohjelmaa. Muutaman tunnin ja parien juomien jälkeen lähettiin jokanen omille teille. Mä menin tosin Viivin seuraks himaan leipomaan suklaakakkuu, josta Viivi onnistu saamaan tosi hyvää.


Terde juomaa!

Nyt äsken kävin vielä ulkona Nadinen ja Hennan kans. Kuunneltiin musiikkii, juteltiin ja nautittiin muuten vaan suhteellisen lämpimästä kesäillasta. Huomasin myös, et mun fiilikset on aika malttamattomat täl hetkellä. Tuntuu jotenki niin uskomattomalta, et Aura tulee tosiaan jo huomenna kotiin. En pysty millään lopettaa tästä hehkuttamista, johtunee varmaan siitä, et mulla on ihan törkynen ikävä. Huomen illalla duunin jälkeen saattaa siis olla luvassa tunnepurkauksii ja ilonkyyneliä, itken jo nyt melkein onnesta pelkästään ajatuksesta et nähään taas huomenna. Vielä jäljellä muutama tuskan tunti, sit kaikki asettuu taas ennalleen.


my darling

Tälläset ihanat oli mun vapaapäivät tällä kertaa.
Huomenna taas pirteenä töihin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti