sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Kitty Cat

Kävin tänään pitkästä aikaa porukoiden luona Louhelassa hakemassa mun vikoja kamoja tänne Martsariin. Samalla halusin käydä moikkaamassa niiden uutta perheenjäsentä, joka oli harvinaisen sulonen kaveri. Melkein heti mun muuton jälkeen tää vielä toistaseks nimetön pikkunen kissanpentu astui taloon. Heti kun sain sen ekaa kertaa syliin, niin olin ihan myyty. Siinä se vaan nökötti eikä rimpuillu ollenkaan. Kissat on jotenkin niin ihania! Mulle heräs itellenikin ihan jäätävä kissakuume, mut uskosin et mun vuokranantaja ei oikein kattois hyvällä, kun kerta lemmikkieläinten tuominen tähän kämppään on kielletty.

Oon kuitenkin niin onnellinen, et noi vihdoin sai kissan. Uskosin vahvasti, et se oli aika tervetullut tohon huusholliin. Meillä oli pari kesää hoidossa se Aaro-kissa, johon oltiin varmaan kaikki aika kiintyneitä. Toivotaan, et tästä pikkusesta tulis vanhemmiten yhtä kiltti ja ihana. :)


Hello sweetheart !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti