keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Onsdag

Oho! Joulukuu lähti aika kivasti käytiin ja ei varmaan mee kauaa, kun onkin yhtäkkii jo jouluaatto. Tänä vuonna mulla tuntuu olevan enemmän joulufiilistä kun edellisinä vuosina, mut en silti oo niin joulufani et jaksaisin sitä hirveesti hehkuttaa. On ihanaa viettää aikaa perheen kesken aattona, mut se et pitäis joulupyhät lahnaa villasukat jalassa syöden suklaata ei kuulosta kovin hyvältä. Okei, eihän kaikki niin tee, mut tällanen stereotypia mun päässä pyörii aina kun ajattelinkin noita joulupyhiä. Ite oon tänä vuonna töissä joulupäivän ja sit kans Tapanin päivän, aatto mulla on vapaana.

Tää joulu tulee olemaan vähän aikasemmista poikkeava, koska tällä kertaa meen vieraaks Louhelaan ja tuun yöks ihan omaan kotiin. Nää vajaat kolme viikkoo on ollu ihan mahtavaa aikaa, nautin niin paljon yksin asumisesta. Pikkuhiljaa tää luukku alkaa olla pieniä yksityiskohtia vaille valmis. Eiköhän kohta olis sit jo tupareiden aika. :P



Uus tuttavuus Bellapuodista. Oli niin mun makuun etten voinu vastustaa!



ja ceasar salaattia keskiviikko iltaan....

Nyt musta tuntuu siltä, et oon taas tehny aika paljon töitä, joten toi itsenäisyyspäivän ylimääränen vapaa tulee ihan tarpeeseen. Loppuviikosta olis luvassa ylppärijuhlia, treenejä ja töitä satamassa. Kivaa siis tiedossa!
Huomenna vika aamuherätys tällä viikolla, sen jälkeen sit ladataan taas pattereita ja kunnolla. Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti