torstai 26. joulukuuta 2013

Aattoilta

Joulupyhät alkaa pikkuhiljaa olla finito, vaikka mun osalta arki alkoi jo eilen. Eilen olin Olympia terminaalissa ja tänään vuorossa länsiterminaali eikä haittaa yhtään, koska kiva tehä välillä vähän erilaista duunia vaihtelun vuoksi. Huomenna sitten vasta alkaa jo se kauan odotettu ja todellinen arki, kun tää tyttö suuntaa takasin toimistolle. Joulu on kivaa aikaa, mutta kyllä mulle riittää jo pelkkä se aatto, joka oli muuten erityisen mukava tänä vuonna.

Aattoaamuna heräilin kaikessa rauhassa kotosalla ja kittasin ison kupillisen Amarettokahvia, joka on ihan tajuttoman hyvää, niin mun lempparia. Oli pakko myös katella vähän telkkaria ja mm. Joulupukin kuumaalinjaa. Aamu alkoi siis rauhallisissa merkeissä omassa seurassa.

Missä lumi?







Joulukynnet



Vähän ennen puolta päivää lähin kohti porukoiden kämppää Louhelaan. Syötiin yhessä aamupuurot ja sit mentiin Pietan ja Mamin kans saunaan. Joulusauna on mulle ihan ykkösjuttu!


Uus takki









Saunan jälkee kateltiin telkkarista Napapiirin sankareita ja muuten vaan hengailtiin. Pikkusen myöhemmin alotettiin Pietan kans iltaan valmistautuminen ja siinä ohella jeesattiin myös mamia safkojen ja kattauksen kanssa. Täs vaiheessa myös Viivi ja Joonas tuli paikalle.

Yleensä aina Jouluna ollaan kaikki siskot pukeuduttu mustaan, mut tänä tässä oli vähän hajontaa. Ite halusin pukeutuu ees vähän jouluseks, joten laitoin päälle punasen jakkutakin, jonka löysin H&M:stä aattoo edeltävänä iltana. Viivilläkään ei ollu mustaa mekkoo, VAU!


Joulu-look



















Kokonaisuudessaan Aatto meni ihanasti omalla painollaan ja oli tosi mukavaa viettää aikaa yhessä isolla porukalla läheisten ihmisten kesken. Tää on se mitä mä Joulussa arvostan!

Nyt nokka kohti satamaa. 
Hyvää Tapaninpäivää kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti