maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulusiivous

Eilen olin taas melkosen aikaansaava, koska päätin tehä ihan perusteellisen suursiivouksen mun kämppään nyt ennen näitä joulupyhiä. Kehtaa ainakin taas pyytää ihmisiä käymään, kun pölypallerot ei juoksentele pitkin lattioita.

About 30 neliöisen kämpän siivoominen on yhtä juhlaa, varsinkin kun mulla on tavaraa sen verran vähän. Löysin Martsarin S-marketista tosi hyvää lasin/ikkunoiden putsausainetta, joka tuli todellakin tarpeeseen, koska esimerkiks mun kettiössä on lasiovi. Nyt silmä lepää kun sekin kiiltää ja kunnolla!

Mun asunto on jo vähän aikaa ollu siinä pisteessä, et en oo hirveesti sinne uusia juttuja ostellut. Aina välillä löytyy jotain "pientä kiva", mutta nyt oon jo sen verran tyytyväinen, et en koe ylimääräsen shoppailun olevan niin tarpeellista. Parii pienkonetta vaille valmiita ollaan!
























Home is where the heart is
 
Rauhallista Joulun aikaa kaikille,
mulla vielä kolmisen tuntia, jonka jälkeen lähtee vaihde vapaalle.
Nauttikaa!


2 kommenttia: