torstai 28. marraskuuta 2013

10 x hyvä mieli

Selailin vähän aikaa sitten erilaisia blogeja ja löysin haasteen, jossa pitää listata 10 asiaa, jotka tekee onnelliseksi tässä elämässä. Innostuin jutusta heti ja oikeesti kun tarkemmin asiaan paneuduin, niin huomasin miten vaikeeta onkaan tiivistää kaikki ihanat asiat top kympin listaan. Arjen keskelläkin on aina niitä ihania pieniä juttuja, joten voisin kirjottaa vaikka 100 kappaleen listan, mutta ehkä nyt tällä kertaa kokeilen tota kymppiä. Here you go! Nää ei sitten oo missään paremmuusjärjestyksessä ja varautukaa "ihana" -sanan ähkyyn.

Ystävät

Faktahan on se, että ilman ystäviä kukaan ei pärjää. Mä oon niin onnellinen ja kiitollinen siitä, että mulla on näin ihania ystäviä mun ympärillä. Vuosien aikana kaverisuhteita varmasti tulee ja menee kaikilla, mutta ihanaa että joukkoon mahtuu aina myös niitä helmiä, jotka on aina siinä vierellä, tapahtu mitä tapahtu. Tallinnan reissulla opin entistäkin enemmän arvostamaan mun ystävyyssuhteita, koska se oli aikaa, jollon olin aika eristyksissä kaikista. Kiitos, et ootte olemassa. Tanti baci a tutti. Vi amo sempre!




Koti

Oma koti kullan kallis. Muutosta on aikaa alle pari viikkoo ja tuntuu siltä, et tää hypetys ei lopu koskaan. Musta on niiiiiiin ihanaa sisustaa ja luoda mun kodista mulle sopiva. Vaikka en arkisin pahemmin kotona aikaa vietäkkään, niin silti on ihanaa mennä kotiin pitkän päivän jälkeen ja olla ihan omassa rauhassa esimerkiks telkkarin ääressä. Öisinkin saa nukuttuu tosi hyvin, koska mistään ei kuulu pienintäkään pihahdusta. Nyt maltan tuskin oottaa sitä päivää, kun oon viimein saanut kaiken valmiiks. Sit vaan ne tuparit kehiin. ;)



Perhe

Meijän ihmeperhe on paras, jonka jokaisella jäsenellä on lämpimät suhteet keskenään. Tullaan kaikki tosi hyvin juttuun ja en ees pysty kuvittelemaan, että millasta olis olla ainoo lapsi. Iän myötä perhettä ja lähipiirii on alkanu arvostaa entistäkin enemmän.




Urheilu

Liikunta on mulle tärkee asia, koska se pitää mun mielen ja myös sen yleiskunnon korkeella. Onnistumiset ja kehittyminen tekee aina onnelliseksi ja ne on ilo huomata. Cycling ja Combat pelastaa pahemmankin päivän, kun niissä pääsee jyskyttää oikein kunnolla. Joogassa taas mieli kohenee ja tanssimisesta tulee muuten vaan ihana olo.



Oma aika

Oon tosi sosiaalinen ja helposti lähestyttävä henkilö, joka silti kaipaa aina välillä sitä omaa aikaa, niinkun varmasti jokainen meistä. Aina kun on itekseen, niin voi ajatella elämää ja sen kulkua kaikessa rauhassa ja pystyy uppoutuu omiin ajatuksiin ihan täysillä. Nautin todella paljon mulle tärkeiden ihmisten seurasta, mutta on se kivaa välillä olla myös hetki omissa oloissaan.




Kesä

Kesällä aina tuntuu, et oisin ihan ku uus ihminen. Aurinko, lämpö ja valoisuus saa muhun erityistä energiaa ja niitä hyviä päiviä on paljon enemmän kun huonoja. Ei kukaan aina jaksa hymyillä, mut kesällä kaikki vaikuttaa aina helpommalta. Anyway tää on asenne kysymys, joten talveenkin pitää vaan osata asennoitua oikein. Jäitä ja avantoo odotellessa. Hahahah.




Kasvattavat kokemukset

Sillä hetkellä kun elämässä tulee vastaan haasteita ja hankaluuksia, niin saattaa olla tosi luuseri olo, mutta kun niistä selvitään, niin sitä ollaan taas ainakin kaks kertaa vahvempia. Virheistä ei voi muuta kun vain ottaa opikseen ja eteenpäin mennään kun mummo lumihangessa. Eipähän tarvitse toistaa samaa virhettä uudestaan.





Italia

Mä oon niin todellinen Italia-fani. Rakastan kyseisen maan kieltä ja kulttuuria niin paljon. Siellä osataan suhtautua melkein mihin vaan asiaan rennolla asenteella ja jokaiseen vuorokauteen löydetään aina se ylimääräinen tunti, et ei vaan tuu kiire minnekkään. Valehtelematta en kokenut yhtään katastrofaalista päivää Firenzessä asumisen aikana ja vaikka ei-niin-kivoja päiviä varmasti oli, niin ne ei jäänyt sen ihanuuden keskeltä mieleen. Tätä on hyvä jatkaa sitten myös täällä Suomen puolella. FORZA ITALIA!




Ceasar-salaatti

Atriaa lainatakseni voisin sanoa, et hyvä ruoka parempi mieli. Tykkään tosi paljon erilaisista ceasar-salaateista ja katkaravuilla maustettuna se on ehkä parasta. Tähän on hyvä lopettaa toisella lainauksella, tie sydämeen käy vatsan kautta. Hahahah.




Romantiikka

Mä oon aika romantiikkaa rakastava henkilö. Kaikki toistaan söpömmät ja ihanammat romanttiset draama elokuvat siirtää ajatukset aina sinne pilvilinnoihin asti ja ne aiheuttaa hyvää mieltä. Oon sinkku ja nautinkin siitä, mut silti romantiikka on ihan ykkösjuttu!




Siinä niitä nyt oli ja pakko tähän loppuun sanoo, et huhhuh kun oli vaikeeta. Alotin tän postauksen suunnittelun jo aikasin aamulla ja nyt päästiin loppuun asti. Kiitos, kuittaus ja don't worry be happy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti