sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Shopping

Nää viikonloput menee aina ohi niin kauheen nopeesti. Onneks kuitenkin olin melko aikaansaava, koska nyt pystyn vihdoin pesee pyykkii kotona. Käytiin lauantaina papiton kans Tammistossa kiertelemässä ja haettiin mulle expertiltä telkkari ja pesukone. Siellä sattu just olemaan joku superlauantai ja tosi paljon hyviä tarjouksia. Expertin varaston tavarannoudosta mentiin vielä Jyskiin, josta löysin just sopivan tv-tason. Oikeesti se oli osa jotain ihmeen naulakkoo, mut kyllä se tohonkin käyttöön näemmä ihan hyvin sopii. Vikat shoppailut tehtiin Petikossa ja Myyrmannissa. Huomasin, et multa puuttu vielä perustyökaluja ja esimerkiks sulakkeet, joten ne oli pakko käydä hommaamassa. Tälle reissulle mahtu kyllä myös yks heräteostos, nimittäin vaaleenpunanen moccamaster. Se oli niin söpö, etten vaan voinu jättää sitä Anttilaan, koska kaikenlisäks se oli vielä tarjouksessa. Kyllä nyt kelpaa kun saa kunnon kahvii aamusin.








Tää päivä on ollu melkonen katastrofi. Oltiin eilen porukalla Alessa pilkkuun asti ja kun pääsin kotiin, niin olin ilmeisesti törkeen väsyny, koska heräsin aamulla samoissa vaatteissa ja meikit naamassa. Kivana ylläri vielä sellanen, et olin purru mun poskee ja mun suu oli ihan veressä. Eikä tässä vielä kaikki, koska mun silmään oli ilmeisesti menny joku isompi roska tai vastaava, jonka takia sinne luomen sisälle oli tullu joku näppylä. Koko silmä oli siis ihan turvoksissa. (Y) Eka luulin et se olis joku silmätulehdus, mut tuskimpa, koska nyt se alkaa olla jo parantunu. Onneks mun parvessa on sentään kunnon portaat, joten putoomisvaara on aika olematon kun sinne kiipeilee hieman humaltuneessa tilassa. Eilen tuli meinaan otettuu pikkusen kuppii, nyt ei taas tarvii vähään aikaan. Hahaha. :D

Tää sunnuntai on siis kulunu meritähtenä olkkarin lattialla. En oo tehny oikeestaan mitään järkevää. Aura tosin kävi moikkaamassa mua täällä, joka oli tän päivän todellinen piristys.




"Hei Veera mulla olis sulle pari cocislasia jos tarviit. T: Viivi" 

Keittiö pääs käyttöön. Eka kerta kun tein ite safkaa. (Y)









Söpö leima

Kai sitä on nyt pakko ees vähän ryhdistäytyy ja valmistautuu henkisesti alkavaan duuniviikkoon. Tiedossa olis taas kiva putki, kun lupasin mennä viikonloppuna jeesaa satamaan. 12 päivää putkeen ja lauantaina taas se iki-ihana aamu kuuden startti. Alkuviikosta mun pitäis saada postissa yks sisustustarra lisää ja sen jälkeen tää kämppä alkaa olla aikalailla valmis. Nyt tuntuu jo ihanan kodikkaalta. :) Tää muutto on ehkä yks parhaista asioista, joka on tapahtunu mun elämässä lähiaikoina. Niin hyvä fiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti