keskiviikko 20. marraskuuta 2013

More pictures

Uus viikko on lähteny taas kivasti käyntiin, niin töissä kun myös kotona. Oon huomannu et parasta omassa kämpässä asumisessa on ehottomasti se, et saa mennä ja tulla ihan just niin kun ite tykkää ja haluaa. Sisustaminen on kans kivaa ja ihanaa, kun ei tarvii muiden mielipiteitä asiaan liittyen kuunnella. Saan tehä tosta asunnosta just sen näkösen kun haluun.

Oon tykästyny ihan älyttömästi mun parveen, koska sieltä näkee oikeestaan koko asunnon. Outoo sinänsä, et mua ei oo kertaakaan vielä pelottanu nukkuu yksin, koska esimerkiks Tallinna aikoina en saanu unta ilman et oisin laittanu musat huutaa korville. Se oli kyllä vähän eri tilanne, koska asuin siinä vanhassa ja isossa kolmikerroksisessa rivitalossa. Nyt mulla on mun söpö pikkunen luukku.


Ikean peili

Carrie Bradshaw's dressing room minikoossa




Tää kaveri rysähti alas viime yönä. Nyt on tilauksessa uus sisustustarra.
 
 


ja pinkkii jokapuolella hehehe















Vielä se on vähän kesken, koska edelleen puuttuu melko paljon tärkeitä huonekaluja. Katotaan jos viikonloppuna päästäis astetta eteenpäin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti