sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Paluu arkeen

Viimesen lomapäivän kunniaks kävin viimein ottamassa ne kauan halutut ripsienpidennykset. Mun kaveri Essi laitto niitä vajaat 2 tuntia ja jokanen minuutti silmät kiinni teipit alaripsissä oli näiden arvonen. Oon jo pitkään halunnu nää pidennykset ja nyt viimein sain aikaseksi ne ottaa ja oon tosi tyytyväinen. Ne on tosi nätit!


Kiitos Essi!

Ripsien laiton jälkeen lähettiin Hennan kans kahville ja päädyttiin yllättäen McDonaldsiin limulle. Ei ihan suunniteltua, mutta oli kivaa, kuten aina. Henna on kans sellanen kaveri, jolle voi puhuu oikeestaan mistä vaan. Oon tosi onnellinen, et mulla on Henna. En vaihtais sitä mihinkään.







Henna <3

Tässä vaiheessa iltaa olis hyvä suunnata nukkumaan, et jaksaa huomen olla koulussa 18.30 asti...onneks huomen  illalla koulun jälkeen luvassa vähän hot joogaa hyvässä seurassa ja toivottavasti myös huomisen aikana selviäis jotain uutta mun työharjottelusta. Saa nähä miten tytön käy...Hyvää alkavaa viikkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti