perjantai 27. tammikuuta 2012

4 weeks left

Pakko myöntää, et tänään oli sellanen talvinen päivä, josta mä oikeesti tykkäsin. Yleensä vihaan lunta ja kylmää, mut tänään oli jotenki poikkeuksellinen päivä. Kun lähin koulusta, niin paisto aurinko, ei ollu yhtään liian kylmä eikä ees satanu lunta. Harmillisesti kuitenkin vaan harva päivä talvella on tällanen. Onneks kuitenkin tässä pikkuhiljaa alan tajuumaan, et sitkun tää kaikki lumi sulaa ja se kaikkien rakastama loska saapuu, niin mäpä en ookkaan enää täällä. Mun työharjottelu lähestyy uhkaavaa vauhtia, enkä kyl vieläkään osaa ymmärtää sitä, et oon oikeesti lähössä. Eiköhän se tunne tuu viimestään siinä vaiheessa, kun saan lentoliput mun kouraan, joka muuten tapahtuu tässä ihan lähipäivinä. Nyt on enää vähän alle 4 viikkoa lähtöön, joten eiköhän se pahin paniikki ala iskee jo täs kohta. Näiden 4 viikon aikana olis tarkotus kokeilla kaikkee speciaalia, jotka liittyy Suomen talveen. Ollaan Nooran (mun koulukaveri) kans sovittu, et käydään pulahtamassa avannossa, ja et lähetään porukalla Korkeesaareen kattelee eläimiä ja juomaan vaikka kaakaota. Jotkut läksiäisetkin olis tarkotus järjestää ja pitäs varmaan kohta alkaa suunnitella, ettei tuu kiire, koska tosiaan on enää vaan ne vaivaset 4 viikkoa lähtöön.

Täs viime viikkojen aikana oon löytäny itelleni uuden perjantai-illan perinteen. Oon käyny mun kaverin, Nadinen, kans salilla BodyCompatissa jo muutaman kerran. Mulla on nyt vielä vähän aikaa Ladylinella kortti, jota on tullu käytettyä jo melko paljon. Mut siis tosiaan tää BodyCompat on yks mun suosikeista, koska siinä pääsee purkamaan koko viikon agressiot ja riehumaan oikeen kunnolla. Se on siis sellanen taistelulajeista koostuva hikinen tunti, joka kestää just sen 60 minuuttia. Ihan parasta tekemistä perjantai-iltaan, kannattaa käydä kokeilemassa!




Nyt vois olla mun aika mennä nukkuu, koska huomen aamulla olis tiedossa vielä BodyStep Ladylinella, jonka jälkeen saadaan Sinin kans Emmiltä kyyti Espooseen viettämään tyttöjen iltaa hyvässä seurassa. Sitä odotellessa hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti