sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012

Happy New Year Everyone!

Vuoden 2011 viimenen päivä oli tapansa mukaan ikimuistonen, mut niin oli myös koko vuosi. 12 viinirypäleen uuden vuoden taika ainakin näytti toimivan viime vuonna, joten eilen oli kokeiltava samaa uudestaan. Ideana siis mättää 12 viinirypälettä mahollisimman nopeesti viimesellä minuutilla ennen kun vuosi vaihtuu. Mun mielestä se on ihan hauska juttu ja oon sen verran taikauskonen et uskon sen toimivan. Kannattaa siis kokeilla!

Uuden vuoden aatto alkoi Sinin luota, josta me sitten lähettiin moikkaamaan kavereita muualle. Hauskaa kesti aamu viiteen saakka, jonka jälkeen patterit oli jo niin loppu, et oli pakko luovuttaa ja mennä nukkumaan. Nyt näin parin tunnin yöunien jälkeen olotila on melko mielenkiintoinen. Kamerasta löytyy vaikka mitä kivaa ja edelleenkin naurattaa. Uusvuos käynnistyi siis ihan mahtavasti!

Uuden Vuoden fiiliksiä

Master Chef vauhdissa

Mä ja Katja

Tunteella mennään ft. Ella

! SingStar !

Kuluneen vuoden aikana kerkes tapahtumaan vähän kaikenlaista ja tässä nyt pieni kooste vuodesta 2011 :)

2011 vuotta voisin vähän purkaa sillä, että ensinnäkin eilen tuli täyteen tasan 365 sipsitöntä päivää. Tehtiin Sinin kans sopimus vuos sitten, että katotaan pystytäänkö olla vuoden ajan syömättä yhtään sipsiä. Onnistuttiin, eikä ollu edes vaikeeta. Hyvä me!





2011 vuotena tuli käytyä muutaman kerran ulkomailla. Ensimmäisinä oli mun koulun järjestämä reissu Sisiliaan ja risteilyt Viroon ja Ruotsiin. Kesällä vietin 3 upeeta viikkoa Portugalissa ja nyt syksyllä tuli käytyä toistamiseen Tallinnassa Emmin kanssa.

Viking XPRESS

Tallinna marraskuussa

Praia da Rocha, Portugal

Helmet risteilee

Sisilia

2011 vuonna tutustuin ihan mahtaviin uusiin ihmisiin ja vietin ihanaa aikaa mulle läheisten ihmisten kanssa. Nää ihmiset teki mun vuodesta unohtumattoman ja odotan innolla, et mitä uusi vuosi tuo mukanaan. Luvassa on taas ulkomaan matkoja esimerkiksi tää mun helmikuussa tuleva kuuden viikon työharjottelu Italian Firenzessä. Huhtikuussa täytän viimeinkin 18 ja kesää kannattaa aina jo ihan muuten vaan odottaa. Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta ja tehdään yhdessä myös tästä vuodesta ikimuistoinen!

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."


ISO KIITOS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti