keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Monte Etna

Käytiin tänään Maman kans ulkona syömässä. Yhteisymmärryksellä valittiin italialainen ravintola Sörnäisten metroaseman lähettyviltä. Ravintolan nimi oli Monte Etna ja se oli paikkana tosi miellyttävä ja ihana. Ruoka oli hyvää ja edullista ainakin näin lounasaikaan. Istuttiin ikkunan vieressä, josta avautu perus helsinkiläiset katumaisemat. Mama oli käyny siel syömäs jo aikasemmin, mut mulle tää oli ihan ensimmäinen kerta ja pakko sanoo, et kyl mä tykkäsin ja tosi paljon. Italialainen ruoka on aina lähellä mun sydäntä.

Mama tilas vuohenjuustopastaa ja ite valitsin lounaslistalta pastaa tomaattikastikeella ja mustekalalla. Ruokajuomana join ihan vaan vettä, koska ikä ei tosin riitä vielä viiniin. Harmillisesti. Mama sen sijaan maisteli talon punaviiniä. Meijän molempien annokset makso kappaleeltaan jotain 10 euron luokkaa, joka ei mun mielestä oo yhtään paha hinta. Lounasaikaan ruokailun yhteydessä sai vielä salaattia ja patonkia noutopöydästä ja jälkiruoaksi toscapiirakkaa vaniljakastikeella ja kahvin tai teen kera. Hintalaatusuhde oli mun mielestä siis todella hyvä. Tunnelmasta, ystävällisestä palvelusta ja silmäämiellyttävästä sisustuksesta tulee vielä plussaa. Kannattaa käydä kokeilemassa. Suosittelen!


La mia mamma





I cibi italiani
PASTAAAAAAAA
I dolci

Tän jälkeen mentiin vielä keskustaan tekemään löytyjä alennusmyynteihin. Mukaan tarttu kolme paitaa ja mama löys ittellensä farkut. Kannatti siis käydä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti