sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Chinese New Year

Viikonloppu meni taas kamalan nopeesti. Lauantaina olin koulun kautta töissä matkamessuilla ja tänään sit kävin ihan muuten vaan kiertelemäs mamin seurana. Osallistuttiin kaikenlaisiin kilpailuihin, keräiltiin paljon mielenkiintosia esitteitä ja haeskeltiin mulle lentoja Firenzeen. Lentoja ei kuitenkaan tällä kertaa löytyny, mut onneks lähtöön on vielä yli kuukaus aikaa...NYT JO JÄNNITTÄÄ!

Messujen jälkeen suunnistettiin Töölönlahdelle, jossa oli kiinalaisen uudenvuoden kunniaks järjestetty ilotulitus. Kiinassa alkaa nyt lohikäärmeen vuosi, joka on niille tosi erityinen onnen vuosi. Kiina ja sen kulttuuri kiehtoo mua tosi paljon, ja olis varmasti ollut tosi makeeta olla jossain päin Kiinaa tän uuden vuoden aikaan. Siellä on varmasti ihan tuhannesti kaikkee nähtävää ja koettavaa. Oon kerran käyny Kiinassa, oikeestaan Hong Kongissa talvella 2008. Se paikka oli ihan mahtava ja oon varma, et vielä joskus tuun käymään siellä. Se upeus on pakko kokee vielä uudestaan ja seuraavan kerran vaikka vaihteeks kesäaikaan.






Mama ja sen sädekehä...

Nyt mulla alkaa taas törkeen raskas viikko, joka on täynnä kaikkii kouluhommia. Joskus mua oikeesti ottaa päähän se, et oma-aika jää turhan vähälle koulun takia. Opiskelu on kuitenkin mun oma valinta, joten turha valittaa. Nyt siis suuntana oma sänky ja nukkumaan, et jaksaa taas huomenna. Hyvät yöt kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti