perjantai 13. tammikuuta 2012

La famiglia

Tänään oli taas yksien 18v. synttäreiden aika. Tällä kertaa mun kaveri ja ripsienpidennys-mestari Essi oli juhlakaluna, siispä mentiin porukalla syömään Flamingon La Famigliaan. Italialainen ruoka on aina hyvä vaihtoehto ja tää oli paikkana ihan kiva, vaikka tosin vaikutti melko hintavalta. Hauskaa kuitenkin oli ja bileet jatkuu edelleen, mut vaan Vantaan Tivolissa, jonne mulla ei vielä oo asiaa. Tää kevät menee kuitenkin tosi nopeesti ja sit vihdoin itsekin saavutan täys-ikäsyyden, vaikka en kyl tiiä, et onks se ees niin hienoo sit kuitenkaan...

Tässä vaiheessa iltaa multa herää kuitenkin kysymys, et mitä ihmettä, voiko tänään oikeesti olla perjantai 13? Tän päivänhän pitäs olla täynnä epäonnee ja kaikkee muuta inhottavaa, mut tää 13. perjantai ei tosiaan ollu sellanen! Ainoona miinuksena se, että tän päivän aikana oon kaatunu pari kertaa rikkoen mun legginssit ja onnistunut siinä samalla saamaan polviin törkeet ruhjeet. Tää on kuitenkin viel niin pientä siihen verrattuna, että mä sain viimein kuulla lisää informaatiota mun työharjottelupaikasta Firenzessä. Sain kuulla, et en työskentelekään hotellissa, vaan leirintäalueella, joka sijaitsee ihan ydinkeskustassa. Kuulin myös vähän mun perheestä ja nyt tässä lähiviikkojen aikana pitäis alottaa jonkunlainen yhteydenpito ja hankkia lentoliput. Nyt voin sanoo et oon tosi tosi tosi tyytyväinen ja onnellinen ja tällasia 13. perjantai päiviä vois olla useemminkin. ;)


Essi, mä, Emmi ja La Famiglia





Ceacar-salaatti kanalla.

Happy faceeeee


Nyt vaan odotan innolla, et saan yhteyden mun italian perheeseen ja ylipäätään, et se työharjottelu alkaa. Vielä on paljon duunia ja opiskeltavaa ennen sitä, mut ahkerasti vaan eteenpäin. Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti