perjantai 29. tammikuuta 2016

Väsyttääkö?

Just viimeks eilen taas totesin, et vitsit mä oon selvinny helpolla tai erittäin pienillä oireilla tästä raskaudesta tähän asti, mut unohtu sitten taas koputtaa sitä puuta. Viime yö meni tosi levottomasti ja heräsin jo 04:00 enkä sitten tietenkään saanut enää unen päästä kiinni. Nyt kello on jo sen verran, et Robert lähti töihin ja tässä mä vielä istun olkkarissa läppärin kimpussa jo toinen Trippi-mehu juotuna. Hyvä minä! Toivottavasti nää unettomat yöt olis nyt kuitenkin satunnaisia, ettei tarvis jatkuvasti näistä kärsiä. Ei siinä muuten mitään, mutta kesken 6 päivän työputken ei oo kovin hyvä jos ei saa nukuttua. Maanantaina alkavissa 3 viikon työvuorolistoissa mulla pamahti jo nyt tässä vaiheessa 100h rajapyykki rikki ja voi olla, että lisää vielä tulee. Pitää kuitenkin nyt muistaa se, että ei saa polttaa itteensä puhki. Välillä noista työvuoroista kieltäytyminen tuntuu vaan niin pahalta, kun ei halua jättää työkavereita pulaan. Pitää varmaan sitten alkaa nukkumaan päikkäreitä, jos ei muukaan auta. Aika näyttää. :)

Tähän viikkoon on jo nyt mahtunut kaikenlaista vaikka aika tuntuukin hupenevan pelkästään Hesen kassalla. Onnistuin tossa alkuviikosta pilaamaan mun hiukset kaupasta ostetulla blondivärillä ja en oikeesti tiedä mitä tapahtui, mut niistä tuli vihreet. Kyllä, vihreät! Olin ihan kauhusta kankeena ja itku kurkussa soitin tohon naapurissa olevaan Custom Curls -kampaamoon ja kyselin sieltä apua. Sain varattuu ajan seuraavalle päivälle ja pääsin eroon siitä kamalasta leväpäästä, mikä oikeesti aiheutti pahaamieltä peiliin katsoessa. Mulle tehtiin yks vaalennuspesu ja siihen päälle vielä taittoväri ja koko setille tuli hintaa 90e. Ei mun mielestä ollenkaan paha, kun lopputulos miellytti silmää enemmän kun niitä vihreitä hirvityksiä edeltäneet blondit. Nyt näissä on kevyt harmahtava vivahde, joka on mun mielestä tosi kiva. Once again, mitä tästä taas opittiin? Luota ammattilaisiin äläkä niihin marketin myrkkyihin.

Uudet hiukset <3

Eilen sitten päästiin taas näkemään vähän meijän pikkusta ultraäänessä. Mulla oli neuvolalääkärin käynti ja mulle tuli ihan yllätyksenä, et siellä ultrattiin. Oon kokoaika eläny siinä uskossa, et odotusaikaan kuuluu vaan 2 ultraa, mut näköjään ne välillä myös tuolla neuvolassa voi vähän vilauttaa kuvaa meidän vauvasta. Kaikki oli hyvin ja taas tuli entistäkin varmempi olo kaikesta. <3

Meillä kävi ihan huippu tuuri, kun satuttiin näkemään eräs hyvinkääläisherra siinä odotustilassa ennen omaa vuoroa. Kyseinen henkilö oli tuomassa tytärtään 4v tarkastukseen ja kysyi meiltä, et onko meillä vaunut jo hankittuna. Siinä hetki sitten juteltiin asiasta ja selvisi, että tällä herralla olis meille tarjolla priima kuntoset Emmaljungat ja saatais ne vielä edullisesti. Mentiin sitten suoraan mun töiden jälkeen niitä kattomaan ja palattiin kotiin meille uusien vaunujen omistajina. Pikkusen sai kyllä ahtaa niitä Robertin autoon, joten ehkä se auton vaihto jossain välissä olis oikeesti aika kannattavaa. Sitähän toi tossa miettii kokoajan.

Aluks olin sitä mieltä, että haluun ehdottomasti uudet vaunut, mut sitkun kuulin tästä tarjouksesta, niin ei siitä voinut kieltäytyä. Ei sillä mun mielestä oo väliä jos ne on vähän käytetyt, koska olivat kuitenkin ihan kun uudet. Olin itseasiassa ihan samoja vaunuja katellu netistä, mut mieluummin niistä maksaa sitten sen 150e kun +700e kaupassa. Oon niin tyytyväinen näihin vaunuihin, että huhhuh! Kyllä kelpaa sitten kesästä eteenpäin pikkusta niissä kärräillä. Myös meidän kissavaavit tais tykätä, kuten seuraavista kuvista voitte päätellä:

"Mitkä nää on?"
"Ihan sama, näissä on kiva nukkua.."
"Joko mennään?"
Eilen taas sai viikon nauruannoksen täyteen noiden kissojen reaktiolla. :D Me ei olla vielä laitettu vauvanurkkaa kuosiin, joten siihen asti kärrätään varmaankin rattaat Robertin vanhemmille hoitoon. Kovasti mä yritin suojella noita rattaita kissankarvoilta, mut se tuntuu tässä taloudessa mahdottomuudelta. Pitää vaan muistaa putsaa kunnolla sitten ennen kun saadaan niihin pienirakas kyytiin. <3

Nyt voisinkin tästä pukee päälle ja mennä hakemaan jotain aamupalaa alakerrasta. Café Picnic aukee puolen tunnin päästä, joten se ei kuulosta yhtään huonolta vaihtoehdolta. Tai sit yritän vaan mennä nukkumaan....katotaan miten käy. Hyvää viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti