perjantai 28. helmikuuta 2014

Torstai

Torstai oli mun tän viikon ensimmäinen välipäivä treeneistä, joten mulla oli siis vapaailta. Töiden jälkeen pistäydyin Fitness tukussa, jonka jälkeen suuntasin Louhelaan mun porukoiden luo. Kävin lainaamassa tulostinta, koska tosiaan huomenna lähetään Sofian kans sinne Turku Workoutille, joten piti siis saada bussi- ja sisäänpääsyliput paperiversioina mukaan. Oon ihan täpinöissäni tosta lauantaista, äsken siihen oli vielä yli kuukaus mut nyt se on jo huomenna! Huomisen reenikalenterista löytyy siis Rähinää Elastisen, Brädin ja Uniikin johdolla, bodycombattia, bodyjamia ja päivä päättyy sitten crosfittiin. Kovat on odotukset, joten toivotaan et tulis myös se kiva päivä.

Kevätkengät esiin!





Ostokset fitness tukusta :p

Käytiin eilen mamin kans läpi kaikenmaailman Ukin ja Mummon vanhoja papereita. Niiden seasta löyty kaikkee yllättävää, mielenkiintosta ja paljon kuvia. Löysin mm. hesarista leikatut mun omat syntymä- ja kasteilmotukset ja huomasin myös, että mun Mummolla on ollu yks sama opettaja sillon kun se opiskeli Helmessä, eli silloisessa Malmin kauppaoppilaitoksessa. Ehkä vähän huvittava löytö oli se, että mummon henkkareissa luki ammatin kohdalla "rakennustyömiehen vaimo". Miettikää jos nykyäänkin tittelit määritettäis samalla tavalla? Kuulosti mun korvaan niin hassulta.

Fiilikset oli tosi haikeet kun tutkittiin noita papereita. Ootan vaan sitä et millanen reaktio sunnuntaina tulee, kun meen ekaa kertaa käymään ite entisessä mummolassa...











Pihkakin tuli mukaan tutkimaan

Sunnuntaina sitten kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille joka nousee ylös sängystä! Noei vitsi vitsi, treenata voi aina kovaa, kunhan muistaa vaan venytellä hyvin. Enää alle 24 tuntia lähtöön, mutta tänään illalla vielä perjantain perinteinen BodyCombat.
I am so excited!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti