lauantai 15. helmikuuta 2014

Kuulumisia

Vielä huomisen verran jäljellä käynnissä oleva viikkoo, joka on kulunu aikalailla vaan töissä, treeneissä ja haaveillessa. Viimesen kolmen viikon aikana oon päässy toteuttaa itteeni oikein aktiivisesti kuntosalin puolella ja muutenkin urheiluun liittyen. Tällä tytöllä on nykyään kello jokasena arkiaamuna soimassa ennen kuutta, et kerkee käymään aamuaerobisella ennen toimistolle lähtöä. Tuli myös hommattua ekaa kertaa elämässäni oma salijäsenyys, eli nyt ne vuokrakortit on historiaa, koska ainakin vielä seuraavan vuoden ajan mut tullaan näkemään Ladylinen tiloissa. Tähän soppariin kuuluu pari personal trainer tapaamista, jotka on mulla edessä maaliskuun ekalla viikolla heti Turku Workoutin jälkeen. Ajattelin kokeilla aluks näillä ja sit ottaa lisää kertoja, jos ne vaikuttaa mulle hyödyllisiltä. Oon kyllä melkonen jumppapirkko, et kuntosalilaitteiden opastus tulis ihan tarpeeseen...

Kulunut viikko on ollu aika hard core treeniviikko  mun osalta. Maanantai tais alkaa tunnin cyclingillä, tiistaina puolisen tuntia lisää cyclingiä + combat 60min, torstaina juoksumattoo ja kahvakuulaa, perjantaina combat ja tänään lauantaina 45 minuuttia cyclingiä. Huomenna vois siis ottaa vähän lepii ja olla vaan, et maanantaina jaksaa taas painaa. Ladylinella treenaaminen tekee mut niin onnelliseks! Olis niin unelmaa päästä joskus itekkin ohjaamaan esim. les mills lajeja. Tästä aiheesta oon haaveillut jo pitkään, mut erityisen paljon tässä muutaman päivän sisällä. Ehkä panostus ja tää kova työ palkitaan vielä joskus ja pääsenkin nousee itekkin lavalle tsemppaamaan muita treenaajia. Nyt vaan kunnolla treeniä koneeseen ja täysillä kohti tavotteita siis!


Sweat baby sweat !

Tän viikon aikana oon saanu enemmän kontaktii myös mun rottavauvoihin, joka on ollu tosi mieltä kirkastava juttu. Alkuun tuntu ettei ne koskaan kesyynny ja totu asumaan mun luona, mut nyt ne istuskeleekin jo sylissä ihan nätisti. Ne meni ihan sekasin kun annoin niille paistettuu kananmunaa. My boys hahah. ;)










Ei ihan niin kuvauksellinen kun Simo. Sergeytä tais kiinnostaa mun silmä enemmän kun kamera..

Huomenna olis vielä vapaapäivä. Ei suurempia suunnitelmia, mut parhaat jututhan tulee aina extemporee. Nyt nukkumaan, jalkoja hapottaa siihen tahtiin et lepo kunniaan. Jalat kattoon ja hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti