sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Dinner

Tänään mulle iski sellanen fiilis, et halusin pitkästä aikaa tehä ruokaa kotona. Välillä tuntuu et elän niin Carrie-elämää, kun tulee tosi usein syötyy ulkona tai sit otettuu jostain esimerkiks picnicistä salaatti take away -boksissa kotiin. Sain kuitenkin päivällä idean, et haluisin kokeilla kukkakaali pizzaa. Muutamista blogeista olin lukenu tästä ja päätin siis ite myös testaa. 

Laitoin siihen pohjaan pienen kukkakaalin, vähän juustoraastetta ja kananmunan. Täytteenä oli tonnikalaa, tomaattia, herkkusieniä ja simpukoita. Laitoin kaikki nää pizzan muotoon ja heitin noin variks uuniin 200 asteeseen. Kannatti tosiaan kokeilla, koska se oli ihan älyttömän hyvää! Vähän terveellisempi vaihtoehto vehnäjauhoista tehdylle pizzapohjalle. :p Ruokajuomana nautin lasillisen Etelä-Afrikkalaista valkkaria, sopi hyvin tähän kokonaisuuteen. 






Kokkaaminen on niin kivaa, mut oon vaan tosi huono laittaa itelleni ruokaa, kun noi mun rottapojatkaan ei nyt ihan kaikkee voi syödä, vaik raejuusto, kurkku ja ruisleipä kuuluukin niiden suosikkeihin. Onneks mulla on ihania kavereita, jotka tulee aina silloin tällöin mun luo dinnerille. Viime kerrasta onkin aikaa, joten eiköhän tässä pian kokoonnuta yhteen taas jollain porukalla. Nyt kuitenkin sunnuntai-ilta jatkuu rauhallisissa merkeissä ja Ystävänpäivä leffaa tuijotellessa. Life is good!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti