maanantai 28. lokakuuta 2013

Two days off work

Tänään alko taas uus viikko ja ihme ja kumma, maanantai masista ei oo näkyny ollenkaan. Oikeestaan oon ollu niin sekasin viikonpäivistä, et en oo erottanu edes maanantaita ja perjantaita toisistaan. Tänään mulla alko virallisesti "uus työ", eli alotin Tumlarella täyspäiväsenä. Eka päivä oli aika huippu ja sain hommat tosi hyvälle mallille, siitä jäi niin hyvä fiilis.

Oon nyt tosi tyytyväinen tähän työtilanteeseen, koska saan tehä siitä mistä tykkään ja tuntejakin on nyt kiitettävästi, mut sit kans myös sitä vapaata. Viime kuukaus meni meinaan vähän överiksi...


oma kone ja Tallinnasta tuttu käyttäjätili taas käytössä. Jeiii!



Perjantaita vietettiin porukalla meillä, jonka jälkeen lähettiin jatkoille Dondoon pitkästä aikaa. Olin viimeks käyny siellä joskus sillon Tallinna aikoina ja oli ihan hauskaa, vaikka jo siinä kahen maissa tuli pakottava fiilis lähtee takas himaan. Ei sit jotenkaan vaan napannu, vaikka hyvää seuraa ja paljon tuttuja paikalla olikin.

Tulin heti töiden jälkeen laittaa paikkoja kuntoon ja tekee vähän safkaa. Kaupasta tarttu mukaan teemaan sopivia "Red onion" sipsejä, patonkii ja poppareita. Lisäks olin edellisenä iltana tehny valkosuklaasta brownieita. Välillä mulle iskee ihan jäätävä leipomisfiilis ja pakko saada tehä jotain konkreettista. Browniet onnistu ihan hyvin, ainakin ne maistu ihan valkosuklaalle. Hahaha.

Kävin hakee Alkosta pullon valkkarii, tällä kertaa päädyin portugalilaiseen Rosarioon. Se oli jotain puolikuivaa ja ihan hyvää, vaikka pääsääntösesti noi italialaiset on enemmän mun makuun.












Lauantai oli todellinen lahnauspäivä. Mentiin aamusta Viivin kans käymään kirpparilla, jota ei sit ollukkaan, joten mentiinkin Myyrmanniin kiertelee. Kävin cittarista hakee lounastarvikkeet, koska Caro oli tulossa meille pitkästä aikaa syömään. Caro oli myös perjantaina messissä ja vietettiin sit yhessä dagen efterii meijän keittiössä. Syötiin kanaa ja sen kaverina juotiin punkkuu. Oikein sopiva juoma siihen tilanteeseen. Hahahah.




Illalla en sit enää tehnykkään mitään järkevää...Kattelin MTV:tä vähän aikaa, mut sieltäkään ei tullu mitään järkevää. En yleensä tykkää hengailla himassa, mut lauantai oli mun viimenen ilta itekseni tässä kämpässä, joten ehkä oli ihan hyvä ottaa kaikki ilo siitä irti. Jos vaikka tässä lähiaikoina saisinkin sen oman kämpän....olis tosi jees.




Sunnuntaina mulla oli edelleen vapaata, mikä tuntu tosi upeelta. Sen kunniaks lähettiin Nadinen ja Mandan kans zumba-maratonille Hakaniemen IdealFitiin pitkästä aikaa. Oon pari kertaa aikasemmin päässy käymään niissä, mut edellinen kerta oli joskus maalikuussa. Nyt onneks aikataulut ei menny ristiin ja ihanaa ettei tarvinu yksin mennä, koska sain seuraa.

Nää maratonit on niin jees ja Kari on ihan paras. Plussaa noissa on vielä se, et ne kestää sen 1,5h. Normaalisti 60 minuutin kestonen tunti loppuu kesken ja vois vaan jatkaa ja jatkaa, koska se on niin kivaa. Tollanen puoltoistatuntia riittää hyvin, vaikka 2 vois olla vielä parempi. :P




Tällanen viikonloppu tällä kertaa. Ens viikonloppu onkin sit vähän lyhyempi, koska suostuin ottaa sunnuntaille yhen työvuoron. Jotain halloween-aiheista olis suunnitelmissa, mut katotaan, et mihin mä sit päädynkään. Ennen sitä vielä monta kivaa työpäivää toimistolla ja kovia treenejä tottakai. Tänään meni tunnin spinningit ja huomenna jatketaan combatin parissa. :P

Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti