tiistai 22. lokakuuta 2013

Girls stuff

Tänään mä tein jotain, mitä en oo tehnyt pitkään aikaan. Pääsin lähtee töistä vähän aiemmin ja sen sijaan et oisin hypänny samantien junaan ja menny salille, niin koukkasin Sokoksen kautta ja kävin vähän tuhlaamassa. Mulla ei oo ollu pitkään aikaan tapana tehdä mitään puoliturhia heräteostoksia, mut tänään mä sit sorruin ja oikein kunnolla. Ostin itelleni kaikkee tyttöjen (tai miks ei myös poikien) tavaraa. Sokoksella oli jotkut ihmeen hiustenhoitopäivät ja kävin hakemassa pullollisen Scwarzkopfin uutta got2b 2 sexy big volume hiuslakaa. Voi luoja mikä nimi, mut sen lisäks ostin myös öljypohjasta hoitoainetta tälle sokerikorppuakin kuivemmalle letille. Kyllä nyt kelpaa!



Ylläolevassa kuvassa näätte jo pienen vinkin siitä, et mitä mä oikeesti lähdin sieltä Sokokselta hakemaan. Jo vuodesta 2011 mun lemppari hajuvesi on ollut Burberryn weekend, joka tuoksuu aivan mahtavalta. Mun hyllyltä löytyy jo kaks tyhjää pulloa ja niiden seuraan oli suorastaan pakko käydä hankkimassa uus kappale. Käytän kyllä myös esim yhtä Britneyn ja sit myös Escadan hajuvettä, mut tää on ehdottomasti ykkönen. Tutustuin siihen ekan kerran sillon, kun tehtiin koulussa kulttuurivaihto Sisiliaan ja mun isäntäperheen broidi osti mulle kyseisen hajuveden synttärilahjaks. En varmaan koskaan oo saanut niin ihanaa yllärilahjaa! Siitä lähtien tää upeus on siis tuoksunut mun iholla ja tulee varmasti tuoksumaan vielä pitkään. I love it!






Tän mun tyttöhömppäilyn kruunaa vielä se, et nyt kun en oo enää hesen kassatäti, niin saan vihdoinkin lakata kynsiä. Kokeilin tällä kertaa kultasta glitterilakkaa ja näistä kynsistä tuli aika kivat, vaikka ite sanonkin. Toivottavasti nää omat lähtis nyt uudestaan kasvuun, ettei rakennekynsiin tarttis turvautua. Niitä pitää huoltaa niin pirun usein, kun omaan silmään ne näyttää epäsiisteiltä jos se oma kynsi kasvaa vähänkin näkyviin. Puhumattakaan siitä jos yks niistä irtoaa ja muut jää paikoilleen. Ei hyvä.




Kyllä musta taitaa silti vielä se omanlainen äijäpuoli olla esillä, sanoo fiini office lady, joka just äsken tuli salilta nyrkkeilemästä. Tappelulajit on niin jees, sillon kun ei olla oikeesti kontaktissa kenenkään kanssa. :-)

Ihanaa ja freshin tyttömäistä viikkoo kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti