keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tatskakuume

Mun ensimmäisestä ja tällä hetkellä ainoosta tatuoinnista on noin 5 kuukautta aikaa. Oikeestaan jo sillon huhtikuussa veikkasin, et se tuskin tulee jäämään tähän yhteen. Vielä toistaseks mun selässä lukee vaan Cogli l'attimo, mut olin niin varma, et järkyttävä tatskakuume pääsee jossain vaiheessa yllättämään, niinkun mun tatskaajakin tais varottaa.

Tatskat on kuitenkin mun mielestä sen verran iso valinta, et niitä kannattaa miettii tosi pitkään ja hartaasti, koska faktahan se on, ei niistä niin helpolla eroon pääse. Saan kuitenki siedätystä tähän ongelmaan silleen, et selailen netistä kaikkii makeita leimoja ja kattelen esimerkiks Miami Incii Youtubesta. Sellaset tatskat on parhaita, joilla on joku tarina, joka oikeesti koskettaa. Ite en koskaan hakkais itteeni mitään pelkkää kuvaa, josta puuttuu merkitys kokonaan. Mun Cogli l'attimollakin on oma merkityksensä ja myös mun mahdollisilla tulevilla tatskoillakin tulee olemaan omansa...I love tattoos!

















Think before you ink!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti