keskiviikko 29. elokuuta 2012

Panostus

Tällä viikolla oon ollu jotenkin poikkeuksellisen aikaansaava. Löysin jostain mun kateissa olleen motivaation ja alotin tosissani kertaamaan englannin ylppäreitä varten. Oon viettäny useita tunteja päivässä naama kiinni kirjassa ja en oikeesti ymmärrä, et mistä moinen panostus sai alkunsa. Syynä siihen esimerkiks vois olla se, et maanantaina alko virallisesti mun arki, koska kävin syksyn ensimmäisellä tanssitunnilla. Mentiin Nadinen ja Leylan kans SalsaStudiolle ja tiistaina mun oli jo pakko mennä itekseni uudestaan. Näillä näkymin tän syksyn tanssikalenteri koostuu reggaetonista, salsasta, dancehallista ja hiphopista. Toivotaan vaan, et saan aikataulut täsmäämään ja jaettuu mun ajan järkevästi. Nyt viimein sain tehtyy mun unelmista totta, joten ajan olis parempi sit riittää kaikkeen.

 
 
I love dancing


 


Tänään mulla alko myös mun rakas iltalukio, eli italian tunnit. Ennen sitä tykitin taas monta tuntii Helmen kirjastolla enkkuu ja sit siinä kuuden pintaan suuntasin kohti Tykkiä, eli mun toista koulua. Meijän porukka oli pienentyny taas paljon ja pari uuttakin naamaa oli tullu messiin. Viime syksynä meitä oli reilusti yli 20 opiskelijaa, mut nyt vaan 9, joista ihan kaikki ei ollu tänään paikalla.

Sain taas ihan älyttömästi lisäintoo tähän syksyyn noista tunneista. Mulla on jo kuudes italian kurssi käynnissä ja vaikeusaste alkaa pikkuhiljaa olee melko korkeella. Onneks kuitenkin tähän mulla riittää aina motivaatiota, se on mulle enemmän harrastus kun koulu. La lingua italiana mi piace sempre!!


kahvii ja vitamiinivettä...näillä mennään.

 
Vielä pari päivää ja sit voi taas vähän relaa, vaikka tosin duunia pitäs jaksaa vääntää lauantaina sekä sunnuntaina...Pihvien paistamista ja pänttäämistä, näistä todennäkösesti on mun viikonloppu tehty. hahah.
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti