perjantai 3. elokuuta 2012

Lähtölaskenta

Tänään mulla on jäljellä enää 3 työpäivää, jonka jälkeen hengailen vähän yli viikon vapaalla. En oo vielä asettanu mitään suurempii suunnitelmia tolle ajalle, koska mun ulkomaanreissut saa nyt jäädä tältä kesältä. Tuli muutamia esteitä ja ehkä parempi näin, matkustaa kerkee sit vaikka syksyn ylppäreiden jälkeen. Varattiin kuitenkin mun kavereiden Suvin, Mimmin ja Sonjan kans risteily Tallinnaan Baltic Princesillä. Lähtö olis 14.8 ja uskon vahvasti, et siitä tulee ihan mahtava reissu. Tosi kiva päästä irrotautuu tästä kaikesta hetkeks ja pitää hauskaa kunnolla tyttöjen kesken.


14.8 Team Tallinnan kääntäjät vallottaa taas!

Ens viikolla mun loman ekoina päivinä mun olis tarkotus lähtee kiertelemään elektroniikkakauppoja, koska haluisin hankkii itelleni läppärin. Aiemmin ajattelin, et en mä sillä mitään tee, mut nyt oon alkanu huomata, et se olis tosi hyvä hankinta. Mulla käynnistyy just viimenen kouluvuosi ja oma kone olis ehottomasti korvaamaton apu esimerkiks lopputöitä tehdessä. Toivottavasti löytyy siis sopiva!

Tunnen itteni sen verran hyvin, et jos joku soittaa mulle ens viikolla töistä, niin oon melko varmasti menossa. Oon tosi huono sanomaan ei, jos mulla ei oo mitään erityisiä suunnitelmia sille päivälle. Toisaalta taas voi olla, et yöelämä vie mua aika paljon mukanaan tulevalla viikolla. Tykkään sikana baareissa tanssimisesta hyvien kaverien kanssa, joten miks ei. Loppuviikosta olis tarjolla kans vähän zumbamaratonia, kiva kun kaikkee hauskaa sattukin just mun lomaviikolle.

Ootan innolla, et mitä kaikkee saankaan aikaseks ens viikolla. Ennen sitä vielä pari päivää...

3....2......1......GO!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti