sunnuntai 12. elokuuta 2012

Lauantai


Ihan ensimmäisenä tähän alkuun mun on pakko hehkuttaa, et kävin eilen ehkä elämäni parhaalla Zumba-tunnilla. Se oli vajaan parin tunnin setti Step Up Louhelan tiloissa ja mikä parasta, siitä jäi ihan mahtava fiilis. Tällasella "pommilla" oli hyvä alottaa lauantai-ilta. KIITOS! Jos seuraava kerta tulee, niin oon aivan varmasti taas messissä.


Let's zumba!

Zumbailun jälkeen lähin oikeestaan suoraan Stadiin. Mentiin Storyvillen terassille mun vanhempien, kummitädin Niinan ja Niinan miehen Tuomon kans nauttimaan kivasta säästä ja kuuntelemaan Live-musaa. Alunperin tarkotuksena oli mennä Café Piritaan Tokoinrantaan, mut se oli niin täynnä, ettei ollu mitään toivoo päästä terdelle istumaan. Storyville oli hyvä kakkosvaihtoehto ja tykkäsin siitä paikkana tosi paljon, sijaintikin oli hyvä.





Mama, mä & Niina


Storyvillestä otin suunnaks Pukinmäen, jossa vietettiin Hannan läksiäisiä. Nähtiin Sonjan kans steissillä, josta otettiin N-juna Malmille, jossa meitä ootti autokyyti Pukinmäkeen. Junat ei jostain syystä pysähtyny Pukinmäessä, onneks siis saatiin se kyyti. Nappasin steissin Robertsilta Magnum Laten, et sain herätettyy itteeni ees vähäsen. Zumbaamisella ja huonoilla yöunilla tais olla osansa mun väsymykseen...

Musta tuntuu ihan oudolta, et Hanna lähtee pois. Ollaan totuttu näkee koulussa joka päivä, koska ollaan samalla luokalla. Nyt en voi uskoo sitä, et Hanna on poissa tän koko vuoden. Jotenkin niin haikee fiilis. Toivon kuitenkin, et Hannalle tulee ikimuistoinen vuosi Montanassa jenkeissä. Ikävä iskee varmasti, mut onneks voidaan olla silti yhteyksissä.


Goodbye Hanna! :(

Magnum Latte. mun suuri rakkaus.

Hengasin Hannalla muutaman tunnin, jonka jälkeen Kata&Henna tuli hakee mut autolla Puksun mäkkäriltä. Illan päätteeks mentiin kattomaan, et millanen meno on Summer Heatissa. Sain mun siskolta Pietalta vip-lipun, jolla pääs 2 henkilöö ilmaseks jonon ohi sisään. Summer Heat oli ihan jees, lähettiin tosin jo ennen yötaksaa. Väsymys tais viedä voiton. Tällä kertaa ei siis tarvinnu juosta kilpaa Hesarin kanssa himaan...


V.I.P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti