sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Talent Suomi

Taas yks aivan mahtava viikonloppu takana. Perjantaina istuttiin iltaa meillä tyttöporukan voimin. Paikalla oli Aura, Hanna, Sonja, Suvi, Milla, Mimmi ja Noora. Fiilisteltiin, kuunneltiin musiikkia, nautittiin ja syötiin hyvin. Maltan jo tuskin oottaa, et mitä keksitään meijän pikkujouluja varten!

Lauantaina illalla mentiin Sinin kanssa Espoon Barona-areenalle seuraamaan Talent Suomen finaalia. Barona-areena oli ihan täynnä ihmisiä ja fiilis oli ihan katossa. Esiintyjät oli kaikki tosi taitavia, eli kunnon talentteja. Oon silti sitä mieltä, että 30 000e ei menny huonolle, mutta väärään osotteeseen. Mun ja Sinin ehdoton suosikki oli Unito. Ne pojat on niin älyttömän hyviä! Niiden takia me ylipäätään ne liput sinne noin kuukaus sitten hankittiin.

Tänään aamupäivällä Aura tuli vielä meille kahville. Aura opiskelee toisella paikkakunnalla ja melko pitkällä. Se tulee usein viikonloppusin takasin tänne ja jos ei tulis, niin mulla olis ihan törkynen ikävä koko ajan. Onneks Aura tulee taas ens viikonloppuna ja sillä alkaa kohta jo joululoma ja nähään taas useemmin. Eikä opiskelujakaan oo jäljellä enää ku noin pari vuotta. Aura on mulle yks tärkeimmistä ihmisistä.

UNITO!

Aura




Laitoin taas pitkästä aikaa tollasen feikki tatskan. Ostin niitä Kiinasta vajaat 3 vuotta sitten. Oikee tatska ois tosi kiva, mut ei ihan noin radikaali. Itseasiassa ens keväänä oon menos leimaamaan nilkkaan tekstin, jossa lukee Carpe Diem italian kielellä. Sen tarina on pitkä, mutta ehkä joskus sit keväällä sen voin paljastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti