sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Ilouutinen

Perjantaina aamulla koulussa kävin tarkastamassa mun sähköpostin ja siellä odotti ehkä paras viesti, jonka oon koskaan saanut keskellä koeviikkoa. Viesti oli mun opettajalta, joka kertoi, että on päättänyt hyväksyä mun hakemuksen työharjoitteluun Italian Firenzeen. Tätä lukiessa fiilis nous hetkessä kattoon ja oikeestaan mun piti lukea se viesti kahteen otteeseen, ennen kun ees tajusin, et mitä siinä luki. Ihan uskomatonta, mutta silti niin mahtava juttu! Juurikin tätä oon halunnut alusta alkaen ja nyt se viimein toteutuu.

Nyt tässä parin päivän aikana ollaan juhlisteltu tätä uutista useaan otteeseen. Viralliset illanistujaiset on kuitenkin vasta ens perjantaina. Eilen juhlistettiin vähän mamin ja siskon kans ja tänään mun kahden kaverin, Sinin ja Katjan kanssa. Lähettiin aamusta Sinin kans Jumboon shoppailemaan ja kahville. Myöhemmin tultiin istuskelemaan meijän keittiöön ja Katja liittyi myös seuraan. Kiitos tytöt ihanasta illasta!

Tän johdosta mulla on fiiliksen lisäks myös motivaatio todella korkeella, joten sen pohjalta on hyvä jatkaa alkavaan viikkoon ja valmistautua viimeseen kokeeseen ennen jakson vaihtumista. :) I'm so happy!


Hot chocolate

Fazer Café Jumbo
 

Chin Chin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti