keskiviikko 23. marraskuuta 2011

keskiviikko kahvit

Oon pistäny merkille, et oon oikee kahvilahirmu, jos niin voi sanoa. Tykkään tosi paljon istuskella kivoissa kahviloissa hyvässä seurassa monta tuntii putkeen, kuten esimerkiks myös tänään. Koulun jälkeen mentiin mun kaverin, Nooran, kans salille ja sen jälkeen päätettiin lähtee kahville Malmin Novalle. Löydettiin sieltä sellanen edullinen ja ihan mukava kahvila, nimeltään muistaakseni Baguette. Istuttiin siellä aika kauan ja juteltiin oikeestaan kaikesta mahollisesta. Muisteltiin esimerksis viime kevättä ja muita yhtä ihania aikoja. Lopulta lähettiin kotiin ja matkalla nukahin junaan. Mun tosiaan piti jäädä Pasilassa, mut huomasinkin vasta rautatienasemalla, et nukuin sen ohi. Kaiken lisäks se juna vielä myöhästy, joten myöhästyin seuraavastakin junasta. Eiks se kuitenkin niin oo et kolmas kerta toden sanoo, kolmannella junavuorolla noin 30min myöhemmin pääsin lähtemään kotiin päin. Hyvä minä! Onneks kuitenkin päivä oli rento ja kahvilaseura mitä parhain. :)

Kaakaota, lihapiirakkaa ja focacciaa, nam!

Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti