maanantai 16. toukokuuta 2016

Brunch

Eilen kokoonnuttiin pitkästä aikaa meidän "eräkuja" -porukalla meille ja nautittiin brunssia Minnan, Suvin ja Annin kanssa. Joskus joulukuun alkupuolella järjestettiin tämmönen saman tyyppinen päivä, jonka jälkeen jouduttiin olemaan useempi kuukausi erossa toisistamme. Anni lähti meinaan talveks Ylläkselle. Whatsapp laulo läpi koko talven, mut on se silti niin eri asia päästä näkemään ihmisiä kasvotusten! Varsinkin just näitä tyttöjä.

Nyt ollaan vihdoinkin kaikki semi lähellä toisiamme, koska Minnankin opiskelut Savonlinnassa on tältä keväältä ohitse. Mä oon tosin ainoa, joka ei enää pk-seudulla asustele, mut ei tää oikeesti oo välimatka eikä mikään. Oon kyllä niin kiitollinen siitä, kun nää ihanat jaksaa mua käydä täällä meillä moikkaamassa. Ite tulee aika paljon käytyä Vantaalla enkä todellakaan pidä sitä itsestäänselvyytenä, et ihmiset jaksais tänne asti tulla. Itsehän mä tänne silloin aikoinani lähdin. Pakko tosin myöntää, et tuntuu niin hyvältä kun täälläkin halutaan välillä käydä. Tällä hetkellä mä oon ihan reissukunnossa, mut kesäkuussa tilanne voi olla jo pikkusen eri kun synnytys lähestyy. Saa nähdä, et miten kroppa tulee tästä vielä muuttumaan lasketun ajan lähestyessä. Tilanteen mukaan yritän kuitenkin parhaani liikkua myös Hyvinkään ulkopuolella. :)

Kasattiin täydellinen brunssi tosta meidän alakerran Prismasta ja alla olis nyt muutama kuva kaikista niistä herkuista ja tietysti myös meidän porukasta. En oikeesti tiedä mitä tekisin ilman tällasia ystäviä. <3





Mä lähdenkin tästä ruoan laittoon, et saan kaiken valmiiksi ennen kun muru tulee töistä kotiin. Hyvää maanantaita kaikille ja palaillaan taas mahdollisimman pian. Adios! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti