keskiviikko 11. toukokuuta 2016

2kk laskettuun aikaan

Täällä olis yks todella onnellinen kesälomalainen, joka juuri äsken tajusi, että nyt olis enää aikalailla tasan 2 kuukautta siihen päivään, kun tän meidän pienen olis määrä syntyä. Tuntuu ihan hullulta miten tää aika nyt tässä rv 30+ tienoilla on alkanut lentämään taas tosi nopeesti. Sillon kun viikkoja oli se 22-27 niin tuntu ettei ne liikkunu eteenpäin ei sitten millään! Veikkaan kuitenkin et osasyyllisenä tähän kaikkeen on toi ihana aurinkoinen sää, joka antaa mulle jatkuvasti uudenlaista energiaa tähän odottamiseen. Tietysti toki tää lomailu on myöskin tehnyt tehtävänsä ja stressiä ei oo töistä poistumisen jälkeen mun arjessa näkynyt. Huomenna mulla olis neuvola taas pitkästä aikaa ja illalla saadaan sitten Hyvinkään perheohjaaja meille vieraaksi. Täällä päin on otettu koekäyttöön kotikäynti jo raskausaikana ja päästään siis jutskailemaan vauvan tuomista muutoksista ja omista fiiliksistä ammattilaisen kanssa. Musta tää on tosi kiva, koska ikinä ei voi oikein sanoo olevansa täysin varautunut kaikkeen vauvaelämään liittyen. Aina on mahdollisuus oppia uutta ja muutenkin mukava päästä höpöttelemään kaikesta tähän liittyvästä. Mun mielestä kukaan ei ole ns. "synnynnäinen äiti" vaan äitiyteen kasvetaan pikkuhiljaa lapsen syntymän myötä. Mäkin oon näin etukäteen jo miettinyt kaikkea mahdollista miten haluun äitinä toimia, mut tottakai sen näkee sitten ihan käytännössä miten asiat alkaa rullaamaan. Vaikka mulla ei nyt hirveesti ookkaan kokemusta lasten hoidosta, niin tulen varmasti olemaan paras mahdollinen äiti mun omalle rakkaalle lapselle. En enää millään malttaisi odottaa! <3

Mahakuvaa tältä päivältä (rv 31+3)

Kesäloman oon päässyt aloittamaan oikein rauhallisissa merkeissä ja on ollut tosi ihanaa, kun on saanut järjestellä ja siivota paikkoja oikein kunnolla. Siivouslistalla olis vielä monta kohdetta jäljellä, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee. Ei tän mahan kanssa meinaan jaksa enää hirveen montaa juttua siivota yhdessä vuorokaudessa. Siinä vaiheessa kun kevyet harkkasupistukset alkaa vaivaamaan ja tuntuu et happi loppuu, niin tiiän aina löysätä tahtia. :)

Raivasin vauvalle oman kaapin meidän kylppäriin.   
Täysin karvaton sohva ihan kuin uusi. Kannatti pestä päälliset. <3

Nyt lomalla oon ehtinyt treffaamaan myös kavereita, joka on ollut ihan huippu juttu! Lauran kanssa on tullut pyörittyä paljon ja tänään pääsin kattomaan ekaa kertaa Liinan 2 viikon ikäistä tyttövauvaa. Voitte vaan kuvitella, et kuinka malttamaton mä tän vierailun jälkeen nyt olen. :D Viikonloppuna olis tarkotus lähtee käymään porukoiden luona ja lauantaina olis luvassa naisteniltaa Viivillä. Loppuviikko menee aikalailla vaan hengaillessa ja ens viikosta taas voisin sitten perehtyä enemmän noihin siivouksiin. Pitäähän kodin olla puhdas kun saadaan uusi perheenjäsen taloon. ;-)


Kesäkynnet ja Lauran piha <3

It's a girl!

Tällasta tällä kertaa ja palaillaan taas kun saan taas jutun juurta postattavaksi.
Meikä jatkaa lomasta nauttimista, adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti