sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Babyshower

Eilen mut päästiin yllättämään oikein kunnolla, kun menin käymään mun porukoiden luona Louhelassa. Aikasemmin viikolla Mami oli laittanut mulle viestiä, et mun kummitäti Niina on tulossa kylään ja sen takia pyys mua sinne lounaalle kello 13:00 alkaen. Lauantai aamu alko mun osalta melkosena hormonimonsterina, kun itku pääsi melkein joka asiasta ja ahdisti kun mitkään vaatteet ei meinannu tuntuu hyviltä päällä. Sanoin ensin Robertille, et mä en kyllä oo lähdössä minnekään, mut sit se lupautu viemään mut autolla ja päätin kuitenkin lähteä.

Paikan päällä Mami avas mulle oven ja ihmettelin heti, et missä Niina kun se ei ollut mua ovella heti vastassa. Siinä samassa Mami sano, että ei täällä mitään kummitätiä ole ja niiden kylppäristä tuli ulos iso kasa mulle rakkaita ihmisiä. Ne oli siis järjestänyt mulle yllärinä Babyshowerit! Mä jo luulin ettei kukaan mua jaksa sellasilla muistaa, mut yllättäen Emmi olikin saanut tän idean ja kasannut sopivasti porukkaa mukaan juoneen. Harmi ettei osa päässyt paikalle, mut olin kuitenkin niin kiitollinen siitä, et miten moni pääsi. Olin niin yllättynyt, et jopa Sini oli matkustanut näihin kekkereihin Joensuusta asti vaikka se mulle alunperin sanoi, et se tulee vasta touko-kesäkuun vaihteessa käymään. On nää ihmiset niin korvaamattoman tärkeitä ja ihania! Suurin kiitos kuuluu Emmille kemujen järjestämisestä, mutta myös Suville, Annille, Pietalle, Viiville, Pinjalle, Mamille, Sinille ja Auralle, jotka kaikki oli päässyt paikalle. Lisäksi tietysti niille, jotka oli juonessa mukana, mutta valitettavasti en tiedä, että ketä kaikkia oli kutsuttujen listalla.

Näistä jäi kyllä niin ihana ja kultainen muisto, et meinaa vieläkin tulla tippa linssiin. Pieta sai otettua tosi ihania kuvia ja tässä olis niistä muutamia. Tässä postauksessa huomaa kyllä eron, et mitkä kuvat on napattu mun puhelimella ja mitkä Pietan kameralla. ;-)










Sain ihan älyttömästi ihania lahjoja, jotka tulee varmasti kaikki käyttöön meidän pikkuselle. Tossa vikassa kuvassa näkyy esimerkiks Viivin itse tekemät tossut, jotka on niin sievät ja täydelliset. Veikkaan että syksyn/talven aikana ne on sopivat meijän poitsulle, joten varmasti tulevat olemaan kovassa käytössä. Nappasin illalla kotona vielä kuvan kaikista niistä ihanista lahjoista. Pahoittelut kuvan huonosta laadusta verrattuna ylempiin. :D


Tän viikonlopun suunnitelmat vähän siis muuttui ja en jäänytkään mun vanhempien sohvalle yöksi. Mulle iski taas jäätävä jomotus selkään, joten halusin päästä omaan sänkyyn ja kauratyynyyn käsiksi. Oli niin ihanaa kyllä viettää loppuilta omassa rauhassa Kanada-USA matsia katsellen kun Robertkin oli tosiaan pussikaljalla kavereidensa kanssa. Rauhallinen koti ilta kruunasi tän täydellisen päivän. <3


Kiitokset vielä kaikille mukana ollelleille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti