tiistai 24. maaliskuuta 2015

Satu18

Parempi myöhään kun ei milloinkaan, eli tässä vähän kertausta Satun viime viikkosista 18v bailuista. Tää tuntuu jotenkin niin oudolta ja en oo vieläkään henkisesti ymmärtäny sitä, et mäkin oon jo kohta 21v. Ei siitä oo ees kauaa kun juhlittiin mun 18v synttäreitä?! En mä kuitenkaan mitään ikäkriisiä koe, mut kuitenkin on vaan niin outoa. :-)

Satun kemut lähti käyntiin Suvin luota, eli tosta mun alakerrasta. Meitä oli paikalla ihan kivan kokonen porukka ja muutenkin oli taas tosi hauskaa. Illan aikana pelailtiin vähän tanssipeliä ja myöhemmin sitten rantauduttiin tohon nurkan taakse, eli Amarillon karkkipäiville. Siellä me reivailtiin jonkun aikaa ja juhlanvietto päätty omalta osaltani jo ennen 01:00. Mulla on edelleen päällä arkirytmi ja ehkä sen takii noi keskiviikot/muut arkipäivät ei oo parhaita juhlapäiviä mulle, koska rupes siis väsyttämään ihan hullun paljon. Pitäiskö sittenkin alkaa ikäkriiseillä? No ei vaan.

Anyway, meillä oli tosi hauskaa ja nyt ehkä seuraavat kemut onkin sitten huhtikuun 11. päivä, jollon on mun vuoro. Oikee päivä on tosin jo keskiviikkona 8.4, mut tästä kerrasta opin et mieluummin juhlii sitten viikonloppuna. Muuten tänne ei kuulu mitään ihmeempiä, arki rullaa vaikka töitä ei edelleenkään oo löytynyt. Hakemuksia saa lähettää kokoajan ja tänkin päivän aikana oon laittanu jo 3 kappaletta menemään. Omasta mielestäni kirjotan ihan hyviä hakemuksia ja sain sellasta palautetta myös kouluaikoina, mut ehkä sit nykyään on vaan niin paljon kysyntää uusille työpaikoille. En kuitenkaan edelleenkään ajatellu luovuttaa. Koulupaperitkin sain jo vetämään ja katotaan jos sieltä vaikka aukeis mulle uusia tuulia. Nyt vähän kuvia Satun juhlista. Enjoy!

Pakollinen party-selfie
Leipuri Hiiva taas vauhdissa. Raspberry-white chocolate cupcakes made by me!
Jou

Getting ready...
My girl <3
Let's dance!
Milla <3 
peace!



Ja sitten kotiin lähdön aika...

Sellaset kinkerit tällä kertaa ja lisää luvassa sit huhtikuussa. Tajusin muuten just, et en oo vieläkään tehny postausta mun kämpästä sillon kun se on ollu täysin valmis. Taas voidaan todeta, et parempi myöhään kun ei milloinkaan. Eikun kuvia räpsimään. Adios amigos! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti