keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Home sweet home

Pian tulee täyteen 4 kuukautta siitä, kun päätin ottaa melko rohkeen askeleen mun elämässä ja muuttaa pois vanhoilta kotikulmilta eli Martinlaaksosta. Itseasiassa just näihin aikoihin marraskuussa mä sain avaimet ja pääsin alottamaan raivokasta tavaroiden roudaamista. Oon aina oikeestaan tykänny Hyvinkäästä kun oon Suvia käyny täällä moikkailemassa, mut nyt näiden 4 kuukauden jälkeen oon ihan myyty. Ootan tosi innolla kesää, koska sillon täällä on paljon kaikenlaisii tapahtumia ja muutenkin kaikki on niin kauniin vihreetä. Mikä parasta, ei tarvii pukeutuu paksuihin talvivaatteisiin vaan voi hiihdellä menemään vaikka mekossa. Ainakin toivotaan näin, kun ei tosta Suomen kesästä voi oikein mennä sanomaan...

Mulla on täällä aivan ihana pikkukoti, jonka oon saanu sisustaa just mun näköseks. Siinä Martsarin kämpässä mua häiritsi älyttömästi kun kaikki listat + ovien karmit oli sellasta tummaa puuta, mut onneks täällä on kaikki kauniin vaaleeta. Joulukuussa jo vähän vilautin kuvia mun prinsessaluolasta, mut äsken kun katoin sen postauksen läpi, niin täällä oli aika eri näköstä. Jos rehellisiä ollaan, niin harvemmin mä öitä täällä vietän, koska se on vaan niin ihanaa käpertyy oman kullan kainaloon iltasin ja herätä samasta paikasta aamulla. Tää on meille vähän sellanen viikonloppu kämppä, mut mä kyllä vietän täällä itekseni aikaa päivisin. Musta on tosi kivaa, et on paikka minne mennä nauttimaan omasta olostaan sillon kun sitä kaipaa. :-)


















Ihanaa kun on kerrankin sellanen olo, et jee nyt tää kämppä on valmis. Oon ite tosi tyytyväinen kaikkeen ja tuntuu siltä, et tää luukku ei kaipaa mitään lisää. Tän kodin ansiosta mun krooninen sisustuskuume sai vähän lievitystä, ainakin toistaiseksi. ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti