sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

"Vapaa"

Each new day is a blank page in the diary of your life. 
The secret of success is in turning that diary into the best story you possibly can.

"Mä olen kyllästynyt niihin voimiin, jotka ohjailee mun elämää, jotka vie mukanaan ja itseensä rakastuttaa. En tiedä onko se väärin, kun en suostunutkaan pystyyn kuolemaan, 
sillä niin ois käynyt jos ois jäänyt eiliseen kii."






"Mä rakennan kotini yksin, mä parannan minäni yksin ja pakotan pitämään itseni koossa. En ole se surkea rätti, jonka sydän on imetty kuiviin, en rakenna sille kotiini huonetta."




"Mä valitsin juosta, koska luulin etten osaisi muuta. En enää tunnista itseäni tuosta, koska se ihminen on jäänyt menneeseen aikaan."










"En odota yllätystä, en pidätä hengitystä. Mä haluan jättää sen kaiken taakse, 
tää mun pakoni loppuun juostu on." 




"En mä rohkea oo, enkä kuolematon, mut mä tiedän vaan sen, minkä sydän on tiennyt kauan; tää mun pakoni loppuun juostu on."






Kaija Koo - Vapaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti