maanantai 8. huhtikuuta 2013

Bday

Tänään lähti käyntiin mun viimenen niin sanottu teinivuosi, eli täytin siis 19. Jotenkin kummasti mä satun taas olee ulkomailla mun synttäreinä, niin kun esimerkiks viime vuonna, kun täytin 18 Firenzessä. Tänä vuonna mulla ei oikein oo mahollista järjestää mitään synttärikemuja, vaikka se oliskin ollu ihan kivaa. Oon jumissa tääl Tallinnassa ja mun kaverit on Suomessa, joten järjestäminen ei oo ihan helppoa. 

Lauantai aamuna heräsin siihen, et sain tekstarin, joka oli mun äidiltä. Mami viestitteli ja kysy, et haluunko viettää sen kans päivän Tallinnassa sunnuntaina. Tää oli ihana ylläri ja olin tosi onnellinen, kun sain juhlistaa mun synttäreitä mulle tärkeen ihmisen seurassa. 

Mamin laiva saapu siinä puolen päivän aikaan ja heti satamasta tehtiin täsmä isku Rocca al mareen ja shoppailtiin pari tuntia. Mukaan tarttu parit vaatteet ja esimerkiks valmistujaismekko, jota oon koittanu metsästää jo monta viikkoa. Shoppailun jälkeen mentiin keskustaan syömään ja tekee viimesiä ostoksia Viru-keskukseen. Loppuilta sit vietettiinkin Shisha-loungessa. Tästä päivästä mulle tuli niin ihana fiilis, et pikkusen kirpas sanoo heipat satamassa siinä vaiheessa, kun maman oli aika lähtee takas Helsinkiin. Pakko myöntää, et ikävä on välillä aika kova koko mun perhettä ja kaikkia kavereita kohtaan. Viihdyn täällä, vaikka välillä iskee koti-ikävä...


mama





starters

main courses

Terkut aurinkoisesta ja keväisestä Tallinnasta! Eilinen lumimyräkkä iski myös tänne...






Kiitos ihanasta päivästä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti