torstai 10. tammikuuta 2013

Pidempi viikonloppu

Nyt on vihdoin tän viikon opiskelut tehty ja huomenna voin tosissaan nauttii ylimääräsestä vapaapäivästä. Meillä on nyt käynnissä vika jakso koko koulussa ja se on niinkin haastava, et perjantaisin ei oo tarvetta mennä sinne ollenkaan. Sain vihdoin myös opinnäytetyön ja muut tehtävät valmiiks, joten tänä viikonloppuna duunin ohella saa relata hyvällä omallatunnolla.

Tää viikko on menny eteenpäin hurjaa vauhtia ja oon oikeesti ollu tosi aikaansaava. Oon taas vaihteeks hurahtanu salilla käymiseen, joten siellä tulee vietettyä ehkä suurinosa mun vapaa-ajasta. Ladyline on ihan paras, lähinnä niiden ryhmäliikuntatuntien takia, koska ne on tosi kivoja ja suorastaan koukuttavia. Viikon aikana kerkee kokeilee vähän kaikenlaista, esimerkiks zumbaa, hotjoogaa, body pumpia ja body combatia. Tykkään tosin myös treenailla ihan itekseni ja Ladylinessä on myös hyvät mahikset siihen. Siellä törmää usein tuttuihin, joka on kans tosi kiva juttu.


Let's go!

Aina välillä mulle tulee sellanen fiilis, et haluun uudistaa jotain itessäni. Nää ideat lähtee melko tyhjästä ja ihan yllättäen ja tällä kertaa päätin, et mun päivät puoliks brunettena saa olla ohi. Alotin eilen värjäilee mun hiuksia ja nyt näyttää taas jo kokonaan blondilta. Tätä väriä mulla olikin jo ikävä. En varmaan koskaan vois muuttaa kokonaan bruneteks, koska tää "blondeus" on osa mun identiteettiä.


ja väri lähtee...!!

Uskon, et tää viikonloppu tulee etenemään melko rauhallisissa merkeissä. Ei jotenkin oo fiiliksii lähtee minnekkään salin ja duunin lisäks. Huomenna kuitenkin mennään porukalla kattomaan mun kaverin Caron siskon keikkaa ravintola Torppaan. Ihana ilta siis tiedossa, hyvää seuraa ja musaa. Mulla on maailman parhaat kaverit ja vietän mielelläni iltaa niiden seurassa. Ne ihmiset nostaa mut aina pinnalle sillon kun on vaikeeta, en tiiä mitä tekisin ilman niitä. :)

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti