lauantai 12. tammikuuta 2013

Perjantai

Eilinen oli kokonaan yhtä juoksemista, mut silti ihan kiva päivä. Aamusta lähettiin Mimmin kans kohti Jätkäsaarta ja verkkokauppaa, koska halusin käydä hakemassa sieltä uuden mp3-soittimen. Tää mun iki-ihana ja 8 vuotta vanha Creative sano viimeinkin sopimuksensa irti, ei tosin muuten, mut siihen ei vaan pysty enää lisää uutta musiikkia. Olin jo kyllästyny kuuntelee vaan kaikkia vanhoja biisejä, joten uuden hankkiminen tuntu parhaalta vaihtoehdolta. Ehkä välillä on hyvä uudistaa noita elektroniikkavälineitä, vaikka tosin älypuhelinta ei ainakaan vielä mulla tulla näkemään. Sen vuoro on vasta sitten, kun mun pinkkipaholainen menee palasiks. Sekin on jo 5-6 vuotta vanha luuri. Haha.


Tollanen hankinta. Ihan söpö ja nyt saan viimein uutta musaa. JEE!!

Verkkokaupan jälkeen käytiin ostamassa mulle matikan kertauskirja Jamerasta ja kierreltiin vähän kauppoja. Läydettiin molemmat Mimmin kans uudet kengät Warehousesta, jossa oli tosi kovat alet käynnissä. Ostin sellaset ruskeet kiilakorot, jotka tosiaan makso vaan 14 euroo. Olin suorastaan järkyttyny, en oo koskaan löytäny noin edullisia kenkiä!

Shoppailujen jälkeen oltiin vähän kahen vaiheilla, et minne mennään. Meil oli kaks vaihtoehtoa, jotka oli Hotelli Tornin näköalakahvila tai Hard Rock Café. Tovin miettimisen jälkeen päädyttiin Hard Rockiin. Se oli paikkana mun mielestä tosi siisti ja ihan makee, mut ei kuitenkaan vetäny vertoja esimerkiks Lissabonin versiolle. Se oli hieno, mut sisustukseltaan siellä ei oikeen ollu mitään yllättävää, ku esimerkiks Lissabonissa, jossa roikkuu katossa Cadillac. Hinnasto oli melko korkee, mut yhet drinkit ei kuitenkaan vieny meitä vararikkoon, vaikka tosin 19,90 euron hintasta mojitoa en olis kyllä ostanutkaan.














Tässä vaiheessa päivä jatku perinteeks muodostuneella BodyCombatilla Ladylinessa. Tällä kertaa menossa mukana mun ja Nadinen lisäks oli myös mun sisko Pieta. Pieta ei vissiin hirveesti lämmenny tolle treenille. Mä oon kuitenkin edelleen uskollinen sille. Combat on hieno laji ja siinä pääsee purkaa agressioita tosi hyvin ja on myös tehokasta. Oon jääny niin koukussa Combatiin!

Treenin jälkeen lähettiin vielä porukalla ravintola Torppaan kuuntelee Catapultin keikkaa. Meitä oli kivan kokonen kaveriporukka, paikalla oli siis Caro, Maria, Julle, Nadine ja Leyla. Siellä oli myös muita tuttuja, lähinnä Caron tuttuja, koska kyseessähän oli Caron siskon bändi. Torppa on paikkana rento paikallinen ja Catapultti veti kivan keikan. Siellä me tanssittiin 70-luvun tanssihitteihin ja juotiin parit huurteiset. Oli kivaa, kiitos kaikille mukana olleille!

Catapultti

una birra per favore!

Caro, Maria ja Julle

Leyla

...ja nyt jatkuu viikonlopun vietto. Onneks ei vielä tarvii mennä kouluun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti