keskiviikko 19. syyskuuta 2012

La felicità

Tästä viikosta starttaa tän syksyn ehdottomasti odotetuimmat päivät. Mun syksyn ylppärit on melkein ohi, vielä enää äikän essee jäljellä, josta ei oo minkäänlaisia paineita, koska niiden kirjotteleminen on mun makuun. Nyt näyttäis vieläkin siltä, et se lakki olis tulossa sit ens keväänä tähän matkailualan perustutkinnon päälle, joten ei voi muuta kun olla onnellinen!

Kaikkien näiden koulupaineiden jälkeen luvassa on myös paljon kaikkee kivaa. Tänään mun kaveri Nadine viimein saavutti täysi-ikäisyyden ja ens viikolla on sit vihdoin myös Auran ja Caron vuorot. Tiedossa on siis kivoja synttäreitä ja varmasti niitä kuuluisia "muuten vaan" -baari öitä mun rakkaiden kavereiden kanssa. Perjantaina suuntana olis Onnela ja viikon päästä sit Kaivohuone, non vedo l'ora!!


Viime viikkoinen koulumotivaatio...

 


Happy bday my darling!



 

 

 

Nyt mun fiilikset on ihan parhaat ja oikeesti tosi helpottuneet. Tää ittensä ylioppilaaks kirjottaminen ei oo helppoo ja se on tosi hermoja raastavaa ja raskasta. Jokatapauksessa nyt on vähä aikaa taas rauhottuu ennen seuraavaa koetusta, eli ens kevään matikan ja ruotsin kokeita. Onneks mulla on ihania ja ihan parhaita ystäviä, joiden avulla jaksan tän kaiken alusta kunnialla loppuun saakka. Kiitos kun ootte olemassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti