perjantai 7. syyskuuta 2012

Kaaos

Ihan näin perjantain ja rakkaan äitini innoittamana sain aikaseks vihdoin siivottua mun huoneen. Urakkaan hupsahti sellaset kaks tuntia ja enkä ees huomannu, et kello tikitti eteenpäin niin kovaa vauhtia. Tosiaan siis tätä komeroa ei olis enää voinu ihmisen asuinpaikaks kutsua, kaikki tavarat ja vaatekaapin sisältö oli kirjaimellisesti pitkin lattiaa. Alkuun pääseminen on aina vaikeaa, mut siinä kaaoksessa kahlatessa repäsin jostain hirveen siivousmotivaation ja homma alko sujuu.

Oon nykyään arkisin niin kiireinen, et siivoominen on jääny vähän kakkoseks. Maanantaista torstaihin sinkoilen aamusta iltaan paikasta toiseen, perjantaina otan aina rennosti, ellei mulla sit satu olemaan duunii. Tällä viikolla alko mun viimesetkin tanssiharrastukset ja oon ihan täpinöissäni tästä syksystä. Onneks siis näiden koulukiireiden keskellä kerkee tekee myös jotain, mistä oikeesti tykkää.


BEFORE

 

AFTER
 

vähän eri meininki tän urakan jälkee...



Sinin antama juliste, I love it!


Nyt olis tarkotus korkkaa yhet mun siskon kans ja alottaa viikonlopun vietto. Huomenna taas duuniin ja maanantaina starttaa tän syksyn ylppärit, oh no...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti