tiistai 4. syyskuuta 2012

Dance!

Tänään musta tuntu taas niin uskomattomalta, et miten suuren hyvänolon tunteen yks tanssitunti voi aiheuttaa. Tiistaisin mun tanssikalenterista löytyy Dancehall reggaee, johon oon jääny pahasti koukkuun. Oon aikasemmin käyny dancehall tunneilla, mut nää tunnit on ehottomasti parhaat ja ihana huomata, et oikeestaan joka tunnilla oppii jotain uutta. Dancehallissa on niin tuhannesti erilaisia liikkeitä, joten opittavaa on siis paljon!

Iltapäivän tunti starttas viideltä, jonka jälkeen mun kasvoille ilmesty onnellinen hymy, joka ei oo vieläkään kadonnut minnekään. Treenin jälkeen kävelin pitkin Espan puistoo kohti juna-asemaa hymy korvissa ja fiilis oli mitä parhain. Tanssiminen on vaan se mun juttu ja se on mulle apuna pahoina päivinä, koska treeneistä lähteminen hymyilemättä ja masentuneena tuntuu mahottomalta ajatukselta. Tykkään tanssia, nautin siitä ja tanssin itteni vuoksi. Nyt reidet huutaa hoosiannaa, mut tää hymy ei vaan hellitä. Dancehallista on kovaa vauhtia muodostumassa mun suosikkilaji!


rakkaimmat kengät

my passion!
 

Dance is the hidden language of the soul of the body.
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti