perjantai 14. lokakuuta 2011

Vihdoinkin syysloma!

Tänään tosiaan pitkän odotuksen jälkeen mulla alko syysloma. Nyt olo on tosi helpottonu, vaikka edessä onkin paljon tehtäviä, jotka pitäs tehä täs loman aikana. Asioilla on kuitenki tapana aina järjestyä, joten ei stressii.

Tossa aikasemmin illalla menin käymään mun lukiolla italian kokeen palautustunnilla. Aika jännittyneenä niitä tuloksia odotin ja lopputulos oli positiivinen yllätys: arvosana 9½, eli ei mun osalta ois oikeestaan voinu paremmin mennä. Se motivoi mua entistä enemmän panostamaan siihen kieleen. Ehkä vielä joskus puhun italiaa yhtä hyvin kun englantia, kuka tietää. Myöhemmin mun kaveri Sini tuli meille istumaan iltaa. Hengailtiin meijän keittiössä ja sen jälkeen käytiin ulkona ottamassa muutamia kuvia, ihan huvin vuoks vaan.


A ghost

Näin päivän lopuks käperryin viltin alle kynttilän valoon kuuntelemaan reggaee ja muuta vähän rennompaa musiikkia. Nyt esimerkiks soi Jah Curen - Love is, joka on tosi sopiva tälläsiin tilanteisiin. Löysin myös netistä kaikkee muuta jännää, kuten tosi osuvia aforismeja.

"You can close your eyes to things you don't want to see, 
but you can't close your heart to things you don't want to feel." 

Tää yllä oleva on mun mielestä ainakin ihan täyttä totta. Tykkään paljon lukee ja "analysoida" tällasia, joten onneks niitä löytyy netistä ihan loputtomiin ja kaikenlaisia, vähän jokaseen mielentilaan sopivia. Suosittelen myös muillekin käydä lukemassa niitä. Sieltä voi löytyy vaikka mitä mielenkiintosta ja nää on oikeesti ihan kivoja. :)

Hyvää yötä nukkumaan menijöille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti