sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Kanta-Hämeessä

Tänään oli mun syysloman viimenen päivä. Nyt on levännyt olo ja jopa ihan kiva mennä huomenna taas kouluun. Loman aikana tein paljon koulutehtäviä, kävin iltalukiossa ja SaltaStudiolla tanssimassa. Tuli myös tehtyä tollanen spontaani vierailu Kanta-Hämeeseen, Forssaan. Mun kaveri Noora asuu siellä ja vietettiin pari ihan mahtavaa päivää yhessä. Kierreltiin Nooran skootterilla ympäri kaupunkia, käytiin syömässä legendaarisella Forssan ABC:llä ja lanitettiin yöt pitkät facebookissa ja omeglessa. Käytiin myös pirtelöllä Forssan autokeitaalla, joka on se "kuuluisa" huoltoasema, jossa Ricky Martin kävi heinäkuussa kahvilla. Forssa oli mun mielestä kaunis kaupunki, jonne varmasti haluun viel uudestaan. Voin vaan kuvitella, et miten paljon kaikkee kivaa siel on kesällä.

Pikavuoro Helsinki-Pori

Nooran kissa Riesa.

Uljas kuskini

Nooran Peugeot. Tällä me huristeltiin aamusta iltaan ympäri Forssaa.

Pienimerenneito Forssan keskustassa, vähän ku Tanskassa.


OON VOIMANAINEN.




Noora ja Forssan ABC

Nooran pannupizza

Pihvii!! namnam

Pakollinen lanitus-kuva!

Tälläsissä merkeissä vietin mun syysloman. Huomenna taas kouluun ja italian tunnille, oon etenkin noista italian tunneista innoissani, se muu opiskelu menee siinä sivussa. Ootan kuitenkin ihan sikana tiistaita, koska sillon meijän luokalla on ensimmäinen työharjottelu info ja selviää, et pääseekö tää tyttö pois Suomesta. ;) Sitä odotellessa hauskaa alkavaa viikkoa kaikille ihanille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti