lauantai 8. lokakuuta 2011

Kaiken alku

 
 Moikka kaikki!
Mun nimi on Veera ja haaveilin muutama vuos taaksepäin oman blogin pitämisestä. Vuonna 2009 tän homman alotin, mut nyt oli kuitenkin aika vähän uudistua ja pyyhkii vanhat pois ja alottaa puhtaalta pöydältä. Loin siis uuden blogin. Ite oon jo ihan fiilareissa tästä uudesta ja saa nähdä, että mitä kaikkee tänne omaksi ja myös teidän lukioiden iloksi vuodatan. Aika siis näyttää. Näin alkuun ajattelin kuitenkin kertoo vähän itestäni, jotta saatte ees jotain ajatusta siitä, et millanen ihminen mä oikein olen.

Perusjuttuja
Oon 17-vuotias ja opiskelen toista vuotta matkailualaa kaksoistutkintona.

Luonteenpiirteitä
Positiivinen, empaattinen, sosiaalinen, huumorintajuinen, rehellinen, luotettava, hyväkäytöksinen jne.

Harrastukset
Tanssiminen on se mun juttu. Oon tanssinut 6 vuotta street -tansseja ja osallistunut kolmesti Street tanssien suomenmestaruuskisoihin vuosina 2009-2011. Nykyään harrastan Dancehall reggaeta ja reggaetonia. Nää lajit on mun suosikkeja.Tykkään myös paljon syvällisten juttujen kirjottamisesta, ruoan laitosta ja kielten opiskelusta. 







Lempimusiikki
Kuuntelen musiikkia aika laidasta laitaan, mut pakko kyl myöntää, et reggae on se mun juttu. Tykkään sikana Reggae/Dancehall/Reggaeton musiikista, kuten esimerkiks Bob Marleysta, Boom da Bashista, Daddy Yankeesta, Vybz Kartelista, Sean Paulista ja monista muista. Uskokaa tai älkää, popittelen myös ruotsalaista reggaeta. Monille pakkoruotsi on kauheinta mitä ne tietää, mut mulle se ei oo mitään pakkopullaa vaan oikeestikkin ihan kivaa.

Muut
Rakastan ylikaiken matkustamista. Mun suosikkimaa on ehdottomasti Italia. Kaikenkaikkiaan italialainen kulttuuri kiinnostaa ja myös italian kieli, sikspä opiskelen italiaa tälläkin hetkellä iltalukiossa.

Tässä oli nyt vähän jotain infoa. Jatkossa tulee varmasti lisää, pikkuhiljaa. ;)
Tästä alkaa virallisesti The story of who I am. Kirjottelen tänne vähän kaikenlaisia juttuja mun elämästä ja ihanista hetkistä, jotka haluun jakaa mun lukijoiden kanssa. Täällä nähdään!

<3: Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti