maanantai 9. marraskuuta 2015

Back to blonde

Harmaat..blondit...eiku kyl nää harmaat eiku eieieiei blondit..?! Viime päivien tunnelmat mun harmaasävyisistä hiuksista on ollu oikeesti just näin ristiriitaiset. Kun katon itteeni peilistä, niin ne näyttää tosi kivoilta, mutta sit aina aamulla herätessäni toivon, että olisimpa mä taas se blondi Veera. Granny hairit alko kirjaimellisesti tuottamaan mulle harmaita hiuksia, joten loppujen lopuksi mä päädyin olemaan taas blondi. Miten meni noin niinkun omasta mielestä? Viikon ne kesti. Koskahan sitä oppii olemaan värjäämättä niitä hiuksia? Ei varmaan koskaan...:D

Viikonloppu meni mun osalta lähes kokonaan töissä, mutta onneks siinä ohella kerkesin omatoimisesti värjäilemään tätä päätä. Pari purkkia väriä meni, mutta ei haittaa, kun lopputulos on niin mun näkönen. Nyt tällä viikolla mulla olis edessä enää vaan 4 työpäivää, jonka jälkeen koittaa jo kauan odotetut Klaanin pikkujoulut. Kyseessä on siis meidän perheen yhteinen reissu Tallinnaan. Ootan tätä jo kun kuuta nousevaa, koska oman porukan kesken siitä ei voi tulla muuta kun kivaa! Tallinna on myös mulle tosi lähellä sydäntä, vaikka välillä tuntuu aiheuttavan kylmiä väreitä. Meillä on sen kaupungin kanssa vähän sellanen viharakkaussuhde. Oon kyllä huomannut, että ne vanhat ei-niin-kivat muistot Tallinnasta alkaa jo pikkuhiljaa unohtumaan. Nykyään voisin jo viettää siellä pidemmänkin ajan, mutta tällä kertaa tää yksi yö riittää hyvin. Yövytään Vanhankaupungin porttien sisäpuolella St. Olavissa, eli siis sijainti on aivan loistava. Haluisin kovasti käydä pitkästä aikaa taas Nömme turgilla, katotaan jos aika riittää ja tie vie sinne asti.

Blondes do it better ;-)
Sunnuntain hima-hengailut ennen iltavuoroa. Ihanaa välillä vaan olla kahestaan, tai no nelistään.   

Tänään mulla on pitkästä aikaa kauan kaipaamani maanantai vapaa! Muistan sillon kun tein säännöllistä ma-pe työtä, niin kaipailin aina just tällasia rauhallisia maanantai aamupäiviä. Heräilin jo semi aikasin, jonka jälkeen suunnistin tohon alakerran Coffee houselle aamupalalle. Tykkäsin niiden aamupalasta kyl paljon, vaikka Café Picnicin versiota parempaa ei toistaseks oo vielä löytynyt. Ens kerralla voisin siis mennä Picniciin, kun sekin löytyy tosta Willasta. Oli myös suorastaan pakko käydä vähän hypistelemässä kaupoilla, vaikka en nyt yhtään vaatetta löytänytkään. Sen sijaan mukaan tarttu uus vaniljatuoksu meidän kotiin, suihkusaippuaa, korvikset, käsikoru ja tietenkin myös ruokaostokset Cittarista. Seuraavaks leikin taas kotimammaa ja teen ruoan valmiiks ennen kun Robert pääsee töistä. Illalla vielä Partylite kynttiläkutsut, eipähän ainakaan tekemistä tästä vapaapäivästä jää uupumaan. ;-)

Buongiorno!

Ihanaa alkanutta uutta viikkoa kaikille! Nauttikaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti