torstai 4. joulukuuta 2014

Hyvinkäällä

Heips kaikki ihanat! Tää tyttö on nyt vihdoin ja viimein saanu kaikki tavaransa paikoilleen ja kotiutunut uuteen ihanaan kotiin Hyvinkäälle. Huomenna itseasiassa tulee tasan viikko muutosta, joten oonhan mä siellä nyt jo jonkun aikaa majaillut. Kuluneet päivät on ollu täynnä vähän kaikenlaista, kuten esimerkiks kaikenlaista selvittelyä isännöinnin kanssa ja erilaisten soppareiden tekemistä. Sain esimerkiks solmittua nettisopparin ja sitten myös kanta-asiakkuuden Liikuntakeskus Willaan. Tänään olis tarkotus käydä koeajaa se sali Body Pumpilla, mut ainakin tässä vaiheessa mulla on tosi positiivinen kuva siitä paikasta. Tilat & laitteet oli tosi uuden hienot ja sitten ilmapiiri tuntu tosi mukavalta myöskin. Outoa vaan, et nyt tosiaan alan treenailemaan salilla, jossa käy myös miehiä. Onneks siellä oli tosi hyvä ilmastointi, joten ei pahemmin hiki haissut niinkun Reval Sportissa Tallinnassa. ;-)

Mun uus koti on aivan ihana. Se on tosi vaalea ja siellä on isot ikkunat. Talo sijaitsee ihan Hyvinkään asemassa kiinni, joten junien äänet kuuluu vähän läpi. Edelliset 20 vuotta kuuntelin lentokoneita, joten ei haittaa yhtään. Itse asunto on vielä vähän kesken, mutta pikkuhiljaa saan sen valmiiksi. Oikeestaan sieltä puuttuu enää päiväpeitto ja uus matto, mut myös pimennysverhot kesää ajatellen vois olla aika buenot. Huomiseen mennessä mun pitäis saada takuuvuokrat edellisestä asunnosta takasin, joten sen jälkeen saan siis kaikki viimeiset shoppailut hommattua. Upeeta!




Toi matto lähtee vielä kiitoon tosta. On muuten myynnissä jos jotain kiinnostaa. ;-)



Kaakeloitu kylppäri <3__<3

Happiness is homemade

Keittiökin on mulla nykyään ainakin puolet siistimpi ja myös isompi.

Uus divaani, jonka ostin Tori.fi:stä. Uudenveroinen upeus, tykkään!

Ja tässä se täydellisyys, jonka sain Robertilta joululahjaksi. <3

Viime lauantaina ehdittiin jo vähän juhlistaa mun muuttoa ja käytiin kääntymässä perinteisessä Hyvinkään Amarillossa, josta tää kaikki on itseasiassa saanut alkunsa. Ensin korkattiin kuohuvaa mun luona ja menossa mukana oli rakas naapurini Suvi, tietysti Robert ja myös Niko kävi moikkaamassa.

Lambruscoo :p muru oli varautunut

Lunch @Amarillo



Ihanainen Suvi <3

Nyt muuton jälkeen kävi ilmi, että mun elämään tulee myös yks melko merkittävä muutos tammikuussa, nimittäin uusi työpaikka. Kävin eilen haastattelussa Mega Oy:lla ja pääsin mukaan Hyvinkään tiimiin. Toimisto sijaitsee tien toisella puolella mun talosta ja ilmapiiri vaikutti tosi mukavalta. Tulevaisuudessa tuun siis myymään kaikenlaista puhelimitse maanantaista perjantaihin. Odotan tätä oikeesti aika innolla, koska niin kiva saada vaihtelua elämään! Nyt vielä jännitetään sitten sitä iltakoulupaikkaa. Fingers crossed. :)

Hauskaa loppuviikkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti