lauantai 27. joulukuuta 2014

Christmas

Joulupyhät on nyt pyhäilty ja mulla on enää vaan 2 päivää päivystystää jäljellä. Tähän mennessä ollaan selvitty ilman suurempia ongelmia, mutta kuluneen viikon aikana on saanut kyllä töitäkin tehdä. Nyt jälkeenpäin ajatellen oisin paljon mieluummin vaan lomaillu, mut eikai tää niin paha oo, koska on kuitenkin viimeinen päivystys ikinä. Maanantaina kello 09.00 jälkeen never again, kuulostaa niin uskomattomalta!

Meidän joulu suju tosi mukavasti. Tiistaina 23. joulukuuta roudasin mun päivystyskamat Sahanmäkeen ja vietin siitä seuraavat pari päivää Robertin nurkissa. Aattoaamuna heräiltiin yhden ryhmänjohtajan soittoon ja pääsin alottamaan jouluaaton parin tunnin soittelulla ja raportoinnilla. Sen jälkeen haastoin mun house wife taidot ja paistoin meille lettuja aamupalaks. Onnistu ne ihan hyvin, vaikka välillä niiden kääntäminen siinä pannulla oli vähän haasteellista. :D





Tänä vuonna saatiin tänne eteläänkin pitkästä aikaa oikeesti valkonen joulu, vihdoinkin! Aattona joskus kolmen aikaan iltapäivästä alko sataa lunta ihan järkyttävän paljon, mut päätettiin silti lähtee käymään Louhelassa moikkaamassa mun porukoita. Oli niin ihanaa käydä siellä, koska välillä mulla on tosi ikävä mun siskoja kun enää ei nähä niin useesti koska asustelen täällä vähän pidemmällä.

Mama&Papa oli taas laittanu pöytään kaikkia herkkuja ja muutenkin tunnelma lapsuudenkodissa oli tosi lämmin ja ihana. Paikalla oli perinteisesti meidän perhe plus poikaystävät.

pari senttiä lunta.............





Hengailtiin Louhelassa kolmisen tuntia ja sieltä sitten mentiin vielä käymään Robertin porukoilla. Lopulta päätettiin ilta Sahanmäkeen ja availtiin muutamia lahjoja. Sain tosi paljon kaikkia hiustenhoitojuttuja ja olin niin onnellinen niistä. Nyt mun tukka on niin silee ja tuuhea ettei oo aikasemmin tällasta pehkoa mun päässä nähty.

Mun mielestä on kivaa antaa lahjoja ihmisille sillon kun löytyy jotain tosi osuvaa ja kivaa. Sellanen pakko-ostaminen kun mitään ei löydy on ehkä kamalin tunne ikinä ennen joulua. Nostan hattua niille, jotka ostelee joululahjoja pitkin vuotta aina kun ne löytää jotain täydellistä jollekin. Tän voisin ottaa itekkin missioksi vuonna 2015. ;-)

Tytöt väsähti

All I want for Christmas is you

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta vielä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti