maanantai 26. marraskuuta 2012

Shopping

Tänään starttas aivan järkyttävä nelipäivänen koeviikko, mut myös samalla enää on jäljellä tasan viikko lähtöön. Lauantai-illaks ollaan mun kavereiden kans kaavailtu mulle läksiäiset. Lähetään porukalla viettää iltaa viimestä kertaa ennen joulua. Tuntuu ihan hullulta, et siihenkin on enää niin vähän aikaa.

Kävin tänään koulun jälkeen pitkästä aikaa kiertelemässä Myyrmannin kauppoja. Tavotteena oli löytää jotain kivaa lauantaille ja ihme kyllä, sitä myös löytyi. Ostin mustat korkkarit Skopunktenista ja yhet kivat korvikset expressionista, joka on mun ehdoton lempikauppa. Itseasiassa ekan ostoksen siinä kaupassa tein kesällä Tallinnassa. Hahah. Ihanaa kuitenkin et se on nyt rantautunu myös tänne Suomeen!

pari senttii lisää pituutta! jes!


 



Viime perjantaina satuin sattumalta löytämään H&M:stä mustan mekon, joka on ollu jo kovassa käytössä. Tykästyin siihen niin paljon ja voi olla, et se nähdään mun päällä myös lauantain kemuissa. Tarkotuksena olis kokeilla noita himokorkoja, joten saa nähä, et miten mun jalkojen käy. Korkkarit on kivoja, mut ne jalassa tanssiminen monen tunnin ajan ottaa välillä koville...Vielä muutama päivää aikaa harjotella niillä kävelyä pitkin meijän olkkaria...


uus mekko

Nyt pitäis taas varmaan sukeltaa ruotsin kirjojen väliin ja alkaa pänttää, enää 3 päivää ja 4 koetta jäljellä...Huhhuh, pakko jaksaa! sit relataan pitkäviikonloppu ennen Tallinnaan siirtymistä. I'm so excited!! :)

1 kommentti: