lauantai 10. marraskuuta 2012

Dnd

Mun viikko yksin kotona on ollu kaikkiaan melko mahtava. Yksin olemisessa on puolensa ja oon tykänny tosi paljon, mutta kyllä tässäkin on se omanlaisensa varjopuoli. Välillä on vähän tylsää, kun ei oo mitään tekemistä tai ylipäätään juttuseuraa, mut onneks mulla on ihania kavereita, jotka on käyny täällä pitämässä mulle seuraa.

Eilen istuttiin porukalla iltaa meillä pitkästä aikaa. Tehtiin drinkkejä, esimerkiks valkovenäläisiä ja sit ihan omia sekotuksia, lähinnä kuitenkin maitoon miksattuna. Yleensä en juo maitoo, koska mun mielestä se maku on tosi etova. Joihinkin drinkkeihin se kuitenkin sopii ja juon niitä ihan mielelläni, saahan niistäkin sitä kalsiumia hahaha.


Homemade white russians

ladies

Mia sorella, la cosa piú bella che ci sia.

Hengailtiin meillä muutama tunti, jonka jälkeen lähettiin Dondoon. Eilen, kuten aina perjantaisin, siellä oli tosi paljon tuttuja, siks ehkä just tykkäänkin käydä siellä. Sinne vois mennä jopa yksin, koska voi olla aina varma, et siellä on joku kaveri seurana. Nostettiin kytkintä jo siinä 10 aikaan ja alettiin valumaan Dondoo kohti. Meitä oli semi iso porukka, mutta mikä parasta, saatiin myös mun molemmat isosiskot mukaan. Pietan kans törmäillään siel aina välillä, mut Viivi ei koskaan suostu lähtee mukaan. Eilen kuitenkin tapahtu jotain suurta ja yllättävää, kun saatiin myös Viivi menoon mukaan. Siellä me siskosten kesken tanssittiin gangnam styleä, videokameralla olis voinu olla taas käyttöö vuoden naurujen takaamiseks.






 
 

Sellanen perjantai tällä kertaa. Nyt viimesiä yksin kotona iltoja viedään ja näin lauantai illan kunniaks taustalla soi rento musiikki, edessä cola zero ja oma rauha. Joskus ihan kivaa näinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti